Vaimo kauhisteli ja meinas ettei ikinä menis enää uimahalliin jos moinen kävis. Itse hihittelin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Millasta Baltia&Buola akseli oli/on muuten? Ajatus kesälomalla lähteä ajelemaan sinne päin.
Ai helvata mitä tappelua tytön kanssa taas tänään.
Ja vittu kun mua vitutti tulla kotiin tanssimasta ja löytää illalliskanat pöydältä lämpimästä. En taas oikein keksi, että mikä syy neidillä on ollut tähän neronleimaukseen. Ei se niitä kokata vielä itse osaa. No kanat meni roskiin ja mun vitutuskäyrä nousi entisestään.
Lyhyt tiivistelmä tämänkertaisesta ummetuksesta olisi paikallaan. Mitkä fiilikset? Koska uudestaan?
Kyllä toi Via Baltica hermoja vaatii valtavan rekkamäärän(kin) takia kun ohitse ei tosta vaan pääse. Ja Via Balticaa pienemmillä teillä asiat vielä huonomminMut jos tarkoitus vain lomailla niin kyllähän tuolla ajelee. Kivoja paikkoja kesällä muuten, Baltian maat, oon kaikki isoimmat kaupungit ja muutamia pienenpiäkin kolunnut läpi. Mökit/majoitukset halpoja, samoin ruoka.
Olipa harmi ettei miesoletettu ollut paikalla. Olisit voinut testata ruokamyrkytysvaaran kätevästi!

Tappelut tapahtui siis jo ennen kanoja, ja tuo pikkuasia sitten vaan lisäsi mun jo olemassa olevaa ärsytystä.Ei millään pahalla mutta kuulostaa akkojen maalaisjärjen tai oikeastaan järjen puutteelta. Sitte siitä johtuen pitää hermoilla ja valittaa kaikesta. Tätä se on välillä täälläkin. Kun olisi älynny sen että ne voi ihan hyvin vielä kokata niin olis säästynyt tappelulta. Vaikka vielä kehunu lasta että olipa hyvä kun otit lihat lämpeneen ajoissa.
Kyllä suomessa on asiat ihan helvetin hyvin, kun "uutis"otsikot luetuimpien listalla on tätä tasoa.
Yks syöttää, yks lyö, kaks juoksee pallon perässä. Sitten vaihdetaan vuoroja, kunnes kunto loppuu.Miten pesäpalloa voi pelata neljästään? Ei ajatus riitä.
Kerran on tunti tahkottu säbää kolmestaan, 1v1 ja kolmas maalissa. Jos puolustava sai pallon, piti käyä puolikentän yli niin sai alkaa hyökätä. Kun sai maalin pääsi mokeksi "lepäämään". Jumalauta että oli rankka tunti.
Fuxi tarttee suolistopsykiatrin, joka avaa lukot.
Niin siinä sitten kävi, että gastron kirurgi vei luomet mun kasvoista. Ja oli niin näppärä. Mukavaa kun voi tässä työpäivän ohessa hoitaa omia asioita.
Joo visiona on lähinnä lomailun merkeissä vedettävä itämeren ympäriajo, VB alas ja jonkin lenkin kanssa saksa-tanska-ruåtti reittiä ylös.
Uimahallista juttua niin oli seko uimahallireissu lauantaina tyttären kanssa. Siellä oli niin huonostikäyttäytyviä lapsia, että oma lapsi tuntui enkeliltä. Huipennus oli se, että tyttären kanssa matalassa altaassa polskiessa, vastapäätä naisten pukkaria, joku skidi ~3v juoksi täysillä pukkarista ulos, hänen äiti perässä, alasti. Ei saanut muksua kiinni ja pukkarin ovella peitteli itsensä käsillä ja pakitti takaisin. Uimavalvoja toi skidin pukkariin. Tosin oli tavallinen suomalainen äiti, ettei siitä näystä materiaalia tullut.
Sellaista argumenttia ei voi kumota, joka sisältää maininnan akoista, jotka valittavat kaikesta!Tappelut tapahtui siis jo ennen kanoja, ja tuo pikkuasia sitten vaan lisäsi mun jo olemassa olevaa ärsytystä.
Multa ei puutu maalaisjärkeä, enkä valita kaikesta.![]()
Tarkistan kalenterin.Mikä tilanne huomenna? Secret handshake & munkit?
Harmi ku kerkesin jo käydä pulikoimassa, ei oo enää ajankohtaine. Päikkärit ois nyt asiaaVoit sä tietysti ilmankin piksuja ne kuvat laittaa!
porsaalla vai gti-luokan henkilöautolla