Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

elämän voi ottaa aikalailal suorittaen taikka hyvin lepisti...

koutsittava tekee reeniä, mie kuuntelen hevimeteliä kuulokkeilla ja kahtelen päältä, neuvon ja varmistan.
kummallakin rento viilis. :LOL:

FB_IMG_1557160248171.webp

oli ummetusta... no, tännään oon "laihtunut" varmaan 6 kilua pytyllä oleksiessa. On vahtan turvotuskin laskenut.
Rrrrrajua. Miettinykki kui palajo immeiseen mahtuu "sitä ihteään"... aika hele paljon, koemma.

Ai helvata mitä tappelua tytön kanssa taas tänään.
Ja vittu kun mua vitutti tulla kotiin tanssimasta ja löytää illalliskanat pöydältä lämpimästä. En taas oikein keksi, että mikä syy neidillä on ollut tähän neronleimaukseen. Ei se niitä kokata vielä itse osaa. No kanat meni roskiin ja mun vitutuskäyrä nousi entisestään.

Ja vittu kun mua vitutti tulla kotiin tanssimasta ja löytää illalliskanat pöydältä lämpimästä. En taas oikein keksi, että mikä syy neidillä on ollut tähän neronleimaukseen. Ei se niitä kokata vielä itse osaa. No kanat meni roskiin ja mun vitutuskäyrä nousi entisestään.
Sieltähän ne voi vielä pelastaa ja laittaa pannulle poriseen.

Näin minä toimisin.

1h 45min pesäpalloa, 4 hlö. Riittävästi juoksua.
Päälle 1h 10min juoksulenkki, 10km.
Jalat paskana. Ei kuulemma saa saikkua.
Miten pesäpalloa voi pelata neljästään? Ei ajatus riitä.

Kerran on tunti tahkottu säbää kolmestaan, 1v1 ja kolmas maalissa. Jos puolustava sai pallon, piti käyä puolikentän yli niin sai alkaa hyökätä. Kun sai maalin pääsi mokeksi "lepäämään". Jumalauta että oli rankka tunti.

Lihatuotteethan pitää ottaa huoneenlämpöön hyvissä ajoin ennen valmistusta. Kuka ne roskiin heitti ja miksi?

Jaa joo luin seuraavan. Eihän 2,5 h vielä oo aika eikä mikään. Mikset uskaltanu? Mitä ois voinu käydä? Mietin vaan.

Kai sää jo oot vahvempi moninkertasesti verrattuna perus pakkislaiseen, ei pitäs jänskättää. :ROFLMAO:

Leukojakin menee ainakin sata.

Oon tässä ollut syksystä lähtien semmosella massakuurilla, minkä lopputuloksena toivottavasti pikku-heinikko saapuu keskuuteemme reilu kk päästä, joten leukasuoritukset on lähempänä tota hyljekuvaa :ROFLMAO:

Oon tässä ollut syksystä lähtien semmosella massakuurilla, minkä lopputuloksena toivottavasti pikku-heinikko saapuu keskuuteemme reilu kk päästä, joten leukasuoritukset on lähempänä tota hyljekuvaa :ROFLMAO:
kuulostaa erittäin erinomaiselta.

Lihatuotteethan pitää ottaa huoneenlämpöön hyvissä ajoin ennen valmistusta. Kuka ne roskiin heitti ja miksi?

Jaa joo luin seuraavan. Eihän 2,5 h vielä oo aika eikä mikään. Mikset uskaltanu? Mitä ois voinu käydä? Mietin vaan.
No mä olen käsittänyt, että varsinkin raaka liha tulisi säilyttää kylmässä. Pois lukien se perus "ota huoneenlämpöön 30min ennen paistamista".
Varmasti todennäköisempää, ettei mitään vatsavaivoja olisi tullut, mutta en halunnut ottaa riskiä varsinkaan lapsen kanssa.

Back
Ylös Bottom