Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Muistelen lukeneeni jostain että kun asbestia on kertynyt elimistöön tarpeeksi, se alkaa painovoiman vaikutuksesta valua ropassa alaspäin ja tilanne eskaloituu juurikin jalkapohjiin.
Voi siis hyvinkin olla kyse juuri tästä ilmiöstä.
Ei jumalauta, olisihan se pitänyt arvata että asbestista taas johtuu kaikki! Kyllä se asbesti vain on aika ovelaa myrkkyä!

apsestin vika aivva kaikki.... peeeeeenele!

Jäsen gontsallahan on makuuhuoneen katossa panovaroitin. Se kun alkaa keskellä yötä huutaa niin naapurit tietää että kohta alkaa.

Nonnii, auto täynnä romua ja huomenna sortin kautta duuniin. Kellariin luotu auttavasti tilaa, jonka voin sitten täyttää romulla parvekkeelta, jotta taasen ystävälliset remppasedät saa talon huppuun ja parvekkeiden piikkaukset ja silotukset, ikkunanvaihdot yms tehtyä ilman häiritsevää romusaastetta jaloissa.

Lääkärit on vähän kuin inssit

Itse: asiassa. Melko pitkälle vastakohtia. Inssille pitää olla hyvin yksinkertainen syy-seuraussuhde ja 1+1 on aina 3.

Lääkäri, tai ainakin ortopedi tietää että ihmisen biologiassa joskus on syy, mutta ei seurausta. Usein on seuraus, muttei syytä. 1+1 voi olla ihan mitä tahansa.

Heräsin klo 05 omituiseen uikutukseen. Mietin, että ei tuo koiralta kuulosta, eikä naapurissa edes ole ääneen sopivaa koiraa. Mietin myös, että voisiko olla ihmislapsi, mutta ei niitäkaan tässä asu. 2h kuuntelin sitä meteliä.

No myöhemmin päivällä syyllinen selvisi: pulu. Paskaa parveke täynnä. Nämä on helvetin rohkeita; joudun mennä todella lähelle, jotta saan hätisteltyä ne pois.

Nyt mulla roikkuu tyttären cd-levyt tuolla partsilla, ja seuraavaksi viritän siimaa tohon missä ne istuu. Jos jollain on muita vinkkejä, saa jakaa. :eek:

Heräsin klo 05 omituiseen uikutukseen. Mietin, että ei tuo koiralta kuulosta, eikä naapurissa edes ole ääneen sopivaa koiraa. Mietin myös, että voisiko olla ihmislapsi, mutta ei niitäkaan tässä asu. 2h kuuntelin sitä meteliä.

No myöhemmin päivällä syyllinen selvisi: pulu. Paskaa parveke täynnä. Nämä on helvetin rohkeita; joudun mennä todella lähelle, jotta saan hätisteltyä ne pois.

Nyt mulla roikkuu tyttären cd-levyt tuolla partsilla, ja seuraavaksi viritän siimaa tohon missä ne istuu. Jos jollain on muita vinkkejä, saa jakaa. :eek:

Päästä koiruus partsille =)

Perhemarketissa oli myynnissä espanjalaisia mansikoita. Uskalsin ostaa. Ja oli hyviä. Niistä ja banaanista tuli melko hyvä pehmelö.

Nämä eivät olleet. Olivat todella makeita. Ostin Litukasta vapuksi elämäni ensimmäinen kerran espanjalaisia mansikoita. Ei ollut mun makuuni. Mutta annoin toisen mahdollisuuden ja se kannatti.

Back
Ylös Bottom