Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

@tjjllä olli jalka mukana reissus, minen jaksaasi raahata t.laiska&vätys

Koska minulla ei ole sellaista varsinaista silmää hyvälle kuvalle, kuten esim jäsen vokotilla on, niin pakko raahata jalustaa mukana, että saa edes vähän jotain muuta kuin pelkkää päivänvalokuvaa. Plus joskus vuosia sitten investoin pari saturaista hiilikuitujalkaan, joka painaa 700g. Ei se hirveän tukeva ole, mutta riittävän ja sitä viitsii repussa kantaa.

Vai onko asetettu jonkin päälle, tuli vaan mieleen.

Kuulin muuten vappuna nimityksen paikalliselle sairaalalle, kuulemma lääkäreiden työolojen suhteen, Tayschwitz.

Ei kuulostanut houkuttelevalle paikalle työskennellä.

Jalusta se olla pitää.

20160625_211611-2.webp

Siihen on syy miksi tayschwitzistä kaikki osaajat ovat lähteneet pois. Ja miksi toinen lempinimi on taukkila.

väikkäriä, että parantuisi mahdollisuudet saada erikoistumispaikka. En tiiä. Ärsyttävää.

En usko että se vielä ainakaan kynnys kysymykseksi nousee, mutta tulevaisuudessa ehkä kun kaikki on väitelly ihan huuhaa aiheista..tai enpä minä tiiä. Jokohan siinä on joku temtation island tyyppinen motivaatiovideokin ympätty vaatimusjoukkoon?

meikämustalaisen vehjettä ei ainakaan meinaa saada laukeamaan tärähtämättä, jos on vain päällä

2 tai 10s aikalaukaisu ja pe(i)li ylös ennen laukaisua. e: on tuo jalustakin sen verran ripula, että samat varotoimet silläkin

Viimeksi muokattu:
Se on sitten menox sanoi Annie Lenox.

Puhutaanko täällä taysista? Osaako siellä alueella kukaan liikkuakaan eksymättä? Oon sivusta seurannut, niin koko tönö laajenee ja laajenee.

En usko että se vielä ainakaan kynnys kysymykseksi nousee, mutta tulevaisuudessa ehkä kun kaikki on väitelly ihan huuhaa aiheista..tai enpä minä tiiä. Jokohan siinä on joku temtation island tyyppinen motivaatiovideokin ympätty vaatimusjoukkoon?
Onneksi vielä ei lasketa työkokemukseen kandina tehtyjä sijaisuuksia. Kilpajuoksu kesätöiden ja lomien sijaisuuksista saattaa mennä vielä mielenkiintoiseksi.
Motivaatiovideo olisikin hyvä! Voi ristus. Taidan jäädä terkkaan... :confused:

Näettekö unia jotka liittyvät työhön? Olen itse jostain syystä alkanut näkemään. Viime yönäkin tuli työt uniin.

Onneksi vielä ei lasketa työkokemukseen kandina tehtyjä sijaisuuksia. Kilpajuoksu kesätöiden ja lomien sijaisuuksista saattaa mennä vielä mielenkiintoiseksi.

Mitä sivusta seurannut, niin mielenkiintoista se on jo nyt, vs 15v sitten. Mutta hox, ota talteen kaikki kanditöiden todistukset, jokainen päivystys, amanullah ym.. Ne lasketaan työkokemukseen jonka perusteella sitten aikanaan tulee työkokemuslisiä.

Näettekö unia jotka liittyvät työhön?

En, kai, onneksi.

Näettekö unia jotka liittyvät työhön? Olen itse jostain syystä alkanut näkemään. Viime yönäkin tuli työt uniin.

Outo kysymys koska juuri viime yönä näin itsekin unta töistä... ja sekös ketuttaa kun tänään pitää lähteä yövuoroon kirjaimellisesti painamaan sitä duunia keskellä yötä =(

En juuri koskaan työstä tai mistään muustakaan.

Kohta hakemaan kärry nousuviikon Tanpereen reissua varten, mutta ensin kah

Mulla oli saman tapaista ja hieman googlettelin ja päätin kammeta itteni yöksi sängyn päätyä vasten niin että pohkeet venytyksessä ja se tuntui heti auttavan.
Mäkin kaikenlaisia ohjeita googlettelin, pitää alkaa kyllä venytellä ja aukoa noita koipia. Sen verran tullut laiminlyötyä lihashuoltoa, että ei ihmekään että joku paikka paukahtaa, varsinkin kun koko nainen on yhtä kehon virheasentoa päälaelta saakka.

Nyt aamulla ei ehkä ihan yhtä paljoa satu kuin eilen, mutta vittumaisen kipeä kyllä silti tuo jalkapohja on.

Mäkin kaikenlaisia ohjeita googlettelin, pitää alkaa kyllä venytellä ja aukoa noita koipia. Sen verran tullut laiminlyötyä lihashuoltoa, että ei ihmekään että joku paikka paukahtaa, varsinkin kun koko nainen on yhtä kehon virheasentoa päälaelta saakka.

Nyt aamulla ei ehkä ihan yhtä paljoa satu kuin eilen, mutta vittumaisen kipeä kyllä silti tuo jalkapohja on.
Fyssarille päin täällä ohjataan :)

olisikohan se PekkaLaineen lopetettua lähetyksensä, ohutpyöräisellä #ajankuluksi

Back
Ylös Bottom