Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Herkkähipiäisen miehistä porukkaa :ROFLMAO:
no, hei... myö ollaan pakkipoistolla niin totta kai täällä ukot vinkuu ja whinee ja ragee...
se o raakaa puuhaa ku iso uros o rieetillä. Karua hommaa ku syö yhen ompun vähemmän päiväsä..
vähemmästäki herkistyy.

Koska teitä ihan varmasti kiinnostaa ihan himskatisti niin pistän vielä pari kuvaa Lontoo: sta.

IMG_7398.webp IMG_7508-2.webp IMG_7520.webp IMG_7550.webp

Jos nyt kerrankin pystyisi katsomaan kokonaan tämän usa-lippujen heiluttelukavalkaadin.

Turrutettuna.

IMG_20190504_214720.webp

Eli vastaappa nyt lyhyesti kyllä tai ei esim kysymykseen: "Joko olet lopetanut hakkaamasta vaimoasi?"

Koska en muutenkaan ole penaalin terävin kynä, enkä kykene kovinkaan filosofisiin pohdintoihin, vastaan vaan että mulla ei ole vaimoa.

t.vanha&väsynyt

Juu, toki. Tosiaan, avataan senverta tarinaa että kyseessä siis sellainen porukka ketä näkee livenä ehkä kerran/kaksi kuukaudessa, ehkäpä harvemmin koska perhe, ruosteisen auton hitsaus/moottorin kasaus/tölkeistä lämpökeräimen teko jne. Tilannehan on aikalailla eri jos vertaa kavereihin joita näkee ihan viikoittain. Hitto, jos ei töissä tarttis käydä kun se on ainoa harrastus mulle niin minähän en lähtisi kotoa mihinkään. Joku muu sais käydä kaupassakin mulle.

Mut hei, nou hätä kyllä mä selviän tästä koettelemuksesta, ehkä mun järjenjuoksu on yks syy miksi tulee oltua pitkälti itsekseen nykyään.(y)

Jotain plussaa; työajan puitteissa kotona 21:58. Pesulle & maate koska aamusta taas työ.

Teoriassa, käytännössä ei niinkään. Varsinkin nyt sen hemmetin erikoistumisuudistuksen jälkeen.
Aiheuttaa siis riemua muuallakin ku opiskelijoissa.
Tässä pitäs päästä tekee tk jälkee puoli vuotta haettavalle erikoisalalle, että sais hakuun pisteet työkokemuksesta. Jos olis oikein noheva, alottas myös väikkäriä. Kaikki opiskelun alussa olevat nyt tietää, kui paljo väikkäristä saa pisteitä ja alkavat tekemää sitä oman persauksen turvaamiseksi erikoistumishakuja ajatellen ja sitten ne ryökäleet vie mun paikan, koska olen ollut laiska.
Jos sitten sattuis hyvällä lykyllä saamaan ehdollisen hyväksynnän erikoisalalle, pitäs päästä vuoden sisään alottamaan jonneki runkoa, ettei menetä hyväksyntää.
Joten siitä sitte miettimää mitä ihmettä tekee ja millo :ROFLMAO:

Pari toivetta yölle.

1. Ei kiitos unia töistä
2. Toivottavasti nukun hyvin, enkä heräilen runoilemaan tänä yönä.

Aiheuttaa siis riemua muuallakin ku opiskelijoissa.

Lähinnä aiheuttaa sääliä nuoria kohtaan ja ihmetystä kuinka per...hosen vaikeaksi sinänsä yksinkertainen homma voidaan tehdä. Ja miten väitöskirjaa arvostetaan enemmän kuin mitään muuta, asiaa jolla ei käytännön työn kannalta ole mitään merkitystä.

tarkennuksena sekin, että yksinhän Minäkin lähes aina lähten liikenteeseen, eli se päätös tuntia ennen lähtenkö vai enkö jaksa ei pahoita kenenkään ulkopuolisen imisen mieltä

@tjjllä olli jalka mukana reissus, minen jaksaasi raahata t.laiska&vätys

Mitäköhän vittua nyt taas. Tänään kävellessä (kävelin varmaan alta 2 km yhteensä) todella paskamainen kipu toisen jalkaterän ulkosyrjässä. Samassa jalassa ollut jo useamman kuukauden sellainen triggerpistemäinen kipu kantapään edessä jalkapohjan sisäsyrjällä, siinä mistä jalkapöydän kaari alkaa. Aina pahin aamuisin tai kun nousee tauon jälkeen jalkojen päälle. Internet sanoo plantaarifaskiitti, mutta emt. Toisessa jalassa hiukan samaa, mutta paljon lievempänä. Mitäköhän tälle tekisi. Mietin tässä että onnistuisikonhan nilkuttamaan kauppaan, alkaisi vähän olla nälkä ja jääkaappi tyhjä.

Mulla oli saman tapaista ja hieman googlettelin ja päätin kammeta itteni yöksi sängyn päätyä vasten niin että pohkeet venytyksessä ja se tuntui heti auttavan.

Vai onko asetettu jonkin päälle, tuli vaan mieleen.

Kuulin muuten vappuna nimityksen paikalliselle sairaalalle, kuulemma lääkäreiden työolojen suhteen, Tayschwitz.

Ei kuulostanut houkuttelevalle paikalle työskennellä.

Lähinnä aiheuttaa sääliä nuoria kohtaan ja ihmetystä kuinka per...hosen vaikeaksi sinänsä yksinkertainen homma voidaan tehdä. Ja miten väitöskirjaa arvostetaan enemmän kuin mitään muuta, asiaa jolla ei käytännön työn kannalta ole mitään merkitystä.
Samaa ihmetystä...
Oon miettinyt, pitääkö oikeasti alkaa tekemään väikkäriä, että parantuisi mahdollisuudet saada erikoistumispaikka. En tiiä. Ärsyttävää.

Vai onko asetettu jonkin päälle, tuli vaan mieleen.

meikämustalaisen vehjettä ei ainakaan meinaa saada laukeamaan tärähtämättä, jos on vain päällä

puhuin kamerasta, älkää villiintykö #asiallista #onely

mie penekkireenasin kotisalisella... hevi raikasi pluuriloista ja nostelin siinä sitten käsiä eri asentoihin ja nuin...
lämmöt toki ja sitten työrautoina mahdollisimman räjähtävät mutta silti hallitusti rinnalle viedyt rawpenkkiraudat:
90 kg, 100 kg, 110 kg ja sitten 115 kg jossa onnistuin sössimään erinäisiä asioita jotka hyvä huomata
tässä vaiheessa eikä esim. joissain kisoissa... mutta hyvin se silti kevyesti avustettuna tuli ylöskin.
Pientä aristelua kun ollut tuuuuurhan pitkä tauko aikuisten oikeista raudoista... haparoivaa ja heikkoa on tämä nyt.
Orankimammalla on heikko, herkkä ja hauras olo. Sellaista se nyt vain joskus on. Eeeeeee maha mtn.

View: https://www.youtube.com/watch?v=fa1i7CdZsQA&t=1798s

meikämustalaisen vehjettä ei ainakaan meinaa saada laukeamaan tärähtämättä, jos on vain päällä

puhuin kamerasta, älkää villiintykö #asiallista #onely
Pitääpä koittaa joskus omaa laittaa jonkin päälle eikä jalkaan, kun jaksaa. Olen muutenkin ollut lähiaikoina laiska kuvaaja. Joskus sitä jaksoi lähteä ihan vain kuvaamaan, nykyään ei.

Back
Ylös Bottom