Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hiuksille voisi tehä jotain. Uusi leikkaus, ehkä väriä... Toisaalta tulee halvemmaksi, kun antaa kasvaa eikä värjää. Joskus käy turhia leikkaamassa pois, kun latvat menee liian solmuun. Ei mene aikaa hiusten laittamiseenkaan, kun jotenkin sutasee ponnarilla kiinni ja sitten menoksi.

Olin eilen niin kipeä, että en muista koska ollut. En ainakaan 7 vuoteen. Mutta tänään sitten jo paljon parempi olo. Ei hyvä, mutta parempi. Tietääkö joku miksi flunssia (ja viruksia) ylipäätään on olemassa?

mie olen turhake

Haavoittunut, tuskissani.
Vioittunut sisusta, päässäni ajatukset sekavat.
Päämääräni usvainen hämärä,
todellisuus hutera.
Minne menen?

Ympäristö vieras
Olenko täältä?
Valtaa epätoivo, hukassa suunta
ei kerro vastausta tienviitta,
kun on hukassa oikea suunta.
mikä on päämäärä.

Minne edes kuuluisi mennä,
miksi olen täällä?
Jalkani vain vievät eteenpäin
tienpäällä.

Jos jäisin tähän
Pitäisikö löytää perille?
Olenko kadonnut jos olen yksinäinen?
Päämääräni olisi tässä
taidan jäädä tähän.
Tämä onkin se päämäärä.​

Viimeksi muokattu:
*Heräsin hiestä märkänä aloin pohtimaan asioita elämässäni. Yritin saada unta, mutta ei pystynyt, kun ajatukset myrskysivät ja piinasi mieltäni. Runo toimi hyvin siinä, että sai ajatuksia purettua runoon ja voinkin jatkaa unia vielä pari tuntia.

Kusihätä herätti taas kerran, eikä tässä nyt enää unta saa.

Tänään piti olla tämän vuoden leikkimieliset kisat treeniporukan kanssa, mutta saa nähä pystynkö mä osallistua ranteen takia. (n)
No, pääasia on after partyt.(y)

Eli ainoa ero ihmisellä ja viruksella on se, että ihminen on tietoinen, virus luultavasti ei?

Virus ei myöskään pysty lisääntymään ilman ihmistä tai muuta eliötä mihin tarttua.

Joku filosofisempi kaveri voisi kysyä onko virus elävä olento olleskaan..

On muuten hienoa ku joku tykkää treenipuolella jostain sun 9 vuotta vanhasta kirjoituksesta ja eksyt sinne ketjuun kattelemaan mitä oot kirjottanu ja päädyt vaan facepalmaamaan.

Virus ei myöskään pysty lisääntymään ilman ihmistä tai muuta eliötä mihin tarttua.

Pohjanmaalla käsittääkseni lisäännytään ihan vaan tarttumalla serkkuun.

No ei kai nyt sentään semmosia.

Ja tässä ketjussa on kaikilla vaimotukka. Jotenkin arvasin.

Nyt kahvia.

Eihän sillä ole edes omaa aineenvaihduntaa. Näen viruksen vain vaihtoehtoisena koodina sille, miten isäntäeliön elimistön pitäisi toimia.

FB_IMG_1556943575632.webp
Serkuilla ollut pari virusta.

Vielä näköjään ehtii ilmoittautumaan edullisella ennakkohinnalla.
Harmillisesti kaverilla häät 6. päivä. Vois kysyä töistä hyväksytäänkö tuo koulutuksiin ja menisin to-pe!

Kuopiossa oli kosmiset parapäivät 2013 marraskuussa ja olin vakavissani harkinnut meneväni, mutta maailmankaikkeus halusi etten mene, joten olin Kyssissä pötköttelemässä osastolla.

Back
Ylös Bottom