Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

"Sinulla ei ole oikeuksia tämän toiminnon suorittamiseen"

Kiitos Jeesus
etkö tykkää naisen tisseistä vai mistä moinen????? Sori vaan mut ei miun tisseistä moobseiksi ole.

Asiallista keskustelua, pyydän.
hahahahaahhah.... look who's talking. Ja minähän kysyin ihan asiasta ja asiallisesti.
Sellaista puuhaa en ole sinulta näinä täällä viettäminäni aikoina nähdä kertaakaan.
Ilmeisesti osui herkkään paikkaan näjemma.

COC9Ipo.gif

Leikkautin aika vaimotukkamaisen kampauksen. 40 ei tule yksin. Parissa vuodessa tähän ehtii melko varmasti ilmestyä punaista alle, blondia päälle ja takatupeeraus.

Tilasin myös Priorin-kuurin,vaikka en ole edes enää niin kalju kuin pari vuotta sitten.
Ei tästä puutu enää kuin jouluverhot, ja olen aivan uusilla keski-ikäisyyden asteilla.

Jahas, se olis työt läpytelty tältä päivää. Iltapala ja vois vaappua laatikkoon, koko viikonloppu onkin pyhitetty palkanmaksajalle aamusta iltaan. No omia valintojahan nämä, hiukan kyllä yllätti että kaikki natsaa. Elää voi myös somen kautta, eikö?

kuunnellut blackmetallia yms meteliä öbaut 4 tuntia yhtä soittova...
bändit ja levyt vaihtuu... mutta tyylilaji ei.

Leikkautin aika vaimotukkamaisen kampauksen. 40 ei tule yksin. Parissa vuodessa tähän ehtii melko varmasti ilmestyä punaista alle, blondia päälle ja takatupeeraus.

Tilasin myös Priorin-kuurin,vaikka en ole edes enää niin kalju kuin pari vuotta sitten.
Ei tästä puutu enää kuin jouluverhot, ja olen aivan uusilla keski-ikäisyyden asteilla.

Apua! Minä leikkautin vuodenvaihteessa vaimomittaiset hiukset ja jouluverhot mulla on ollut siitä asti kun 17- vuotiaana muutin pois kotoa.
Mikä meni pieleen?

Back
Ylös Bottom