Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miksei Suomessa osata tehdä olutta?

Kotimaista brändättyä halpislageria ääsmarketista, lasiin ja paljon jäitä päälle. Nam-nam. Huom ei tuopista vaan 2,5-3dl lasista jolloin juoma pysyy jääkylmänä ja hapokkaana koko nautinnon ajan.
Näin nautitaan oikea olut oikein!

Tilanne päällä. Arvon kaadanko oluen viemäriin vai jatkanko epämiellyttävää taistelua.

Paljon tehdään paskaa, mutta ei nyt ihan kaikkia lytätä. Löytyy kymmeniä hyviäkin olusia. Anna tyylisuunta, niin voin kaivaa omasta rb:stä/untappd:sta.

Kohta: kinterikakkua
Joskus kun vielä viitsin leipoa niin tein mignon munista kuorrutteen, oli muuten hyvää.
Ne kun on niin jumalattoman isoja ettei niitä normaali ihminen jaksa syödä ja jostain syystä tuli vaikka kuinka ja paljon meille.

Paljon tehdään paskaa, mutta ei nyt ihan kaikkia lytätä. Löytyy kymmeniä hyviäkin olusia. Anna tyylisuunta, niin voin kaivaa omasta rb:stä/untappd:sta.

Olen imperial stouttien mies. Paras kotimainen taitaa olla untappd:ssä arvosanalla 3,5.

Update: Ei tullu pizza. Mutta yhden Kyrön juon kyllä leffan ohessa kohta. Ei mopolla mahottomia. IMG_20190420_194036.webp

Vaikkei ihan 7 oikein geenilotossa tullu, niin täytyy sanoa että siihen olen tyytyväinen et lentsuilen hyvin vähän ja heinänuhia ei ole.
Lentsuja kyllä vältän aktiivisesti, eilen oli joku addutuberkkelispitaalinen salilla, kauheeta röhimistä ja rykimistä, vaikea uskoa etteikö treenin väliin jättäminen olis ollu paras ratkasu sille itelleenkin. Jätin painot tankoon kun tajusin mikä viruspesäke siinä yrittää monistaa itseään ja lähdin toiselle puolelle salia hinkkaamaan, ei pystyny olemaan alle 5m etäisyydellä hetkeäkään.

En mäkään jackpottia geenilotossa saanut, mutta erittäin tyytyväinen olen reilun kokoiseen peenikseen.

Tilanne päällä. Arvon kaadanko oluen viemäriin vai jatkanko epämiellyttävää taistelua.

Aikanaan, nuorena ja reippaana, ku tuli käytyä yhessä paikassa useastiki...

Olin kahvilla lukemassa päivän lehtiä, paikalle tuli maksava asiakas. Baarimaija laski ekan, no sehän oli vaahtotuoppi, laski asiakkaalle toisen, ja ku asiakasoli menny pöytään, nosti sen ekan mulle "kaaja tuo viemäriis".

Sinne vaan, ei se satu.

Tännään tuo noi nii yritin jtn saada aikaiseksi salilla... vaivasta lätkyttelyä.
95 kg asti raakana. 105 kg, 115 kg, 125 ja 135 kg löysällä paidalla. Suaamarj kö
suaa aena ihtiänsä hävetä. Lopuksi sitten raakana penkkailin jotain höntsää ja armeijapenkkailuakin.
Hiki tuli ja pieretti. Voi voi. On se surkiaa kö ei o kunnossa, kun nuita loukkaantumisia ja sairasteluja
ollut. Mutta teen silti ees tuollaista lasten läpsyttely balettia. Nih. Onneks olj ressipallo niin ei alkanu
kristään enempää verisuonta ohtalohkosta. Lippalakkinikin hukkasin salille... olipa tuaas hyvä reeni, heh.

steelbody_treenituokioita.webp
steelbody_treenituokioita2.webp
steelbody_treenituokioita3.webp

Ainakin yritin edes. Ei maha mitään. Joskus antaa kaikkensa ja on silti ihan pashaa ja pastaa vain.

Back
Ylös Bottom