Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä väänsin eilen ruuvaria kaikilla voimillani ranne tyhmästi vinossa, ja ruuvi ei kääntynyt, mutta kämmenselästä kuului ja tuntui *naps*. Siitä asti ollut kipeä. Eilen en pystynyt nostaa mitään, tänään vähän parempi.

Arvauskeskushoitaja teki diagnoosin että mikään ei voi olla murtunut tai jänne poikki tms koska sormet liikkuu, aika parantaa. Uskonko hoitajaa? Mitä sanoo raati?

En ole ikinä ennen kuullut napsahdusta mistään ruumiinosasta.

En tiiä. Aloitin loman käymällä salilla parin viikon tauon jälkeen. Ei ollu oikein muuta hyötyä kuin että sai reidet kahdella kyykkysarjalla ihan tukkoon, ja nyt tekee kovasti mieli karamellia.

Voi voi.

Kerran naidessa kulli vähän vääntyi ja siitä kuului naps. Silloin pelkäsin oikeesti. Mutta ei kipeytynyt, eikä tullut mitään muutakaan. Tai siis tuli lopuksi kuitenkin.

Kerran naidessa kulli vähän vääntyi ja siitä kuului naps. Silloin pelkäsin oikeesti. Mutta ei kipeytynyt, eikä tullut mitään muutakaan. Tai siis tuli lopuksi kuitenkin.
Hyvä kuulla että *naps* ei aina ole lopun alku. :LOL:

Kaveri on lääkäri ja hän paasaa, että joku meni poikki koska naps, ja mun pitäisi väkisin vaatia tutkimuksia.
Osaan olla aika tiukka noin muuten elämässä, mutta en osaa kyseenalaistaa kenenkään terveysalan ammattilaisen ohjeita.

itellä napsahti kerran päässä kun kyykkäsin rapulassa. elämäni kauhein pääkipu siitä tuli, mutta puolen tunnin istumisen jälkeen onneksi lähti. oli kyllä jännä juttu.

treeni totta kai tehtiin loppuun, koska EI TEKOSYITÄ!!!

Voivoi. Nyt joutuu ottamaan vastuun tekemisistään.

Kaveri on lääkäri ja hän paasaa, että joku meni poikki koska naps, ja mun pitäisi väkisin vaatia tutkimuksia.

Aika kova vääntö saa ruuvariin olla että itseltä vääntää ranteen poikki. Vielä kummallisempi olisi jos jänne olis poikki ja sormet toimis. Joku ranteen pikkuluu/jänne/nivelside voisi napsahtaa noin.

Aika kova vääntö saa ruuvariin olla että itseltä vääntää ranteen poikki. Vielä kummallisempi olisi jos jänne olis poikki ja sormet toimis. Joku ranteen pikkuluu/jänne/nivelside voisi napsahtaa noin.
Tai itse asiassa sanoin väärin, kyse oli kuusiokoloavaimesta kun yritin nostaa tytön fillarin sarvia. Väänsin kaikilla voimilla sitä kuusiokoloavainta vaakasuorassa oikealle, niin siinä napsahti jossakin ranteen ja kämmenselän seudulla.

Mutta koska tänään kipua on selvästi vähemmän kuin eilen, niin otan sen hyvänä merkkinä!

73991E3C-A449-4ECD-82C7-3A9194070AE4.webp
Nyt oli jo viuuuh, viiuuh

Back
Ylös Bottom