Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mietinki, olitko sillä reissulla! Pitkät piuhat. Anturan edessä näky kolmen aikaa lössiä ja iltakävelyllä ääsjärvellä porukkaa meni bussiin. Sylviä en nähny.Baarikierros on loppu. Ei hetkeäkään liian aikaisin. En vaan tykkää ihmisistä... Muuten olen toki sosiaalinen.
Positiivisena huomiona: oikeastaan olen ihan hyvin säilynyt - pubiruusukategoriassa.
Mä taas tykkään fiksuista ihmisistä, en vain ole kovin sosiaalinen. Olisin varmaan sosiaalisempi, jos ihmiset ei olisi pääsääntöisesti niin loputtoman tyhmiä. Minähän en tietenkään ole.En vaan tykkää ihmisistä... Muuten olen toki sosiaalinen.

Kyllä sitä nyt siinä uhotaan...Kerkeä mitään kuvailla kun oon bisnesspöhisemässä koko päivän. Muutenhan olisi varmaan jo kannut tiskissä taas tapani mukaisesti.
Ootte kyllä tosi kivannäkösiä kaikkiIrmalla oli ehkä söpöin kuva
![]()
Nosiksipäsiksi löysä paita, siksi toisekseen töissä muksempi kun ei tavaraa nostaessa ala puristamaan hauiksen kohdalta.Aivan liian löysä paita, kuumilla raneilla on sellasta slim-fittia!
En vaan tykkää ihmisistä...
Tekisi mieli sanoa jokunen lohduttava sana mutta ei niitä ole tälläiseen tragediaan.Eilen tuli vähän ripulia. Tänään ei ole kakkaa näkynyt. Olen pettynyt itseeni.