Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

jaa-a, ei miun mielestä mursukeen suusta o tullu mitään mikä ei ois ihan asiallista settiä. ite uaattelin ennakkoieenestellä koska koen sen järkevämmäksi kuin olla äänestämättä.
politiikasta en viitti täällä puhua, koska ei ole politiikkafoorumi.

Oli aivan liian aikainen herätys.
Katsoin kelloa 4 aikaan ja ei saanut unta enää tai ainakin siltä tuntui.
Joo ja taas joku vitun urpo oli mukana yhdessä mun fb-jutussa vaikka ei ollut edes kilpailu!

Ei taida hirveän positiivista meidän kaupunginosasta kertoa, kun ainut näkemäni vaaliständi täällä ollut persujen. No edullista oli kämppää shoppailla. Kiersin tien toiselta puolelta, nykytilassa provosoituu turhan herkästi.

7D301FB5-3918-4CB1-A95D-1518828C74C3.webp

No eikös semmonen parhaiten edusta ja puhuttele kyseisen puolueen keskimääräistä äänestäjää.

Suurta jakaumaa on joka puolueella. Vastapainoksi voisin heittää, että onhan feministisen puolueen edustajissakin korkeastikoulutettuja, koulutustausta ei välttämättä ole mikään tae millekään eikä itsessään kerro koko totuutta.

Mutta toki se on oma näkemykseni.

Suurta jakaumaa on joka puolueella. Vastapainoksi voisin heittää, että onhan feministisen puolueen edustajissakin korkeastikoulutettuja, koulutustausta ei välttämättä ole mikään tae millekään eikä itsessään kerro koko totuutta.

Mutta toki se on oma näkemykseni.
Älä turhaan yritä taistella Naisen Logiikkaa vastaan, Don Quijote!

En ole kuluneena vuonna vielä etes käynyt pupissa ja silti annan ääneni persuille

minä olen, useinmiten paikkakuntamme vasemmistopubissa

sielä on viihdyttävimmät keskustelut naapuripöydissä

rockGaygoilla olen käynyt kuluvana vuonna paikkakuntamme vasemmistoklubilla, onely

silti: Minä,en,äänestä,punaista

JÄMSÄ mainittu! Sillä paikkakunnalla on vähän huono maine täällä, jännä.

olen ollut kolmesti, tai kahtesti, juhannussfestifaaleilla, kerran melkein sain

Viimeksi muokattu:
Tuli ekaa kertaa uuden kämpän sähkölasku uudesta firmasta. Kahtelin, että onpas halapaa sähkö. Sit muistin, että siirtolasku tulee erikseen. Vittu.

JÄMSÄ mainittu! Sillä paikkakunnalla on vähän huono maine täällä, jännä.

Jämsässä kävin joskus ajelemassa, ihan samanlainen kuin Orivesi mutta Jämsässä oli citymarket pelkästään siinä on jo suuri ero kehityksessä. Mutta käykääpä joskus Mäntässä, niin muuttuu näkemys Jämsästäkin.

Joo kämppien hinnat tippuu kun alueelle muuttaa paljon persuja. ;-)

Helsingissä voi aika suoraan vetää päätelmät kaupunginosan koulutus- ja tulotasosta persujen kannatusprosentin mukaan. En nyt parempaa lähdettä tähän hätään löytänyt kuin tuon taulukon viime edarivaaleista, Ullalinnassa 2,9 % ja pk-seudun kruunussa Jakomäessä 29,5 %.

Screenshot_20190405_084841_com.android.chrome.webp

Omassa kuplassa persut on vähän sellainen yleinen hupilähde, minkä toilailut useimmiten naurattaa (ellei myös vähän itketä), niin joskus on vaikea uskoa, että ihan fiksunoloiset ja täyspäiset ihmiset saattaa niitä tosissaan äänestää. Mutta ihan samalla lailla täällä naureskellaan niille mun omille puolue-ehdokkaille eikä siinä mitään, kaikilla omat mielipiteet. Enempää viestejä en kyllä tästä aiheesta enää laita, sais vaalit olla jo ohi.

Helsingissä voi aika suoraan vetää päätelmät kaupunginosan koulutus- ja tulotasosta persujen kannatusprosentin mukaan. En nyt parempaa lähdettä tähän hätään löytänyt kuin tuon taulukon viime edarivaaleista, Ullalinnassa 2,9 % ja pk-seudun kruunussa Jakomäessä 29,5 %.

katso liitettä 154073

Omassa kuplassa persut on vähän sellainen yleinen hupilähde, minkä toilailut useimmiten naurattaa (ellei myös vähän itketä), niin joskus on vaikea uskoa, että ihan fiksunoloiset ja täyspäiset ihmiset saattaa niitä tosissaan äänestää. Mutta ihan samalla lailla täällä naureskellaan niille mun omille puolue-ehdokkaille eikä siinä mitään, kaikilla omat mielipiteet. Enempää viestejä en kyllä tästä aiheesta enää laita, sais vaalit olla jo ohi.
Melkein voisi sanoa että minne mamuja (somali, irak, afganistan) on tungettu eniten niin siellä on suurin PS kannatus. Ullanlinnassa niitä ei taida paljoakaan olla, joten ongelmaa ei nähdä.

E toisekseen tiedän että väittelyssä Jussi luuttuaa sinun ehdokkaalla lattiaa, todella fiksu tyyppi ja korkeammin koulutettu kuin sinä.

Back
Ylös Bottom