Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä te ootte mahdottoman fiksuja, jos näette jonkun mustasukkaisuuden jonkun toisen parisuhteessa ongelmaksi jonka takia naisen pitäisi kattella toinen mies, "onneksi nainen on täyspäinen" ootte justaansa sitä porukkaa jotka kaateellisena naapurin yrittästä "onkohan verot maksettu".

=ihmispaskaa, en oikein muuta osaa sanoa. Ette nää kenenkään suhteeseen ja omanne on tuskin edes keskinkertainen. Käyttäsitte täällä notkutun ajan vaimon hellimiseen apinat.
Ilmeisesti sä oot tuo pariskunnan Mies. Mut joo, mulla pointtina lähinnä se, että ite en jaksais elämää tuhlata tommoseen. Kuten todettua, ilmeisesti pystyy muilla ominaisuuksillaan paikkaamaan tuon vittumaisen luonteenpiirteensä.

Ja tarina ei myöskään kerro, onko jossain kohtaa annettu aihetta tuolle käytökselle.

Oli miten vaan, niin ei toi nyt ihan ”normaalia” ole.

Aijaa:D täytyy sitten antaa teidän normaalien vääntää, en oo kyllä ikkää halunnu normaaleihin kuuluakkaan, eikä tarvi edes yrittää niin oon ihan epänormaali normaalistikkin.

Aijaa:D täytyy sitten antaa teidän normaalien vääntää, en oo kyllä ikkää halunnu normaaleihin kuuluakkaan, eikä tarvi edes yrittää niin oon ihan epänormaali normaalistikkin.
Sen tähden tuo termi olikin lainausmerkeissä, että määritelmä on kullekin hlö.kohtainen. Iteltäni tai puolisoltani en sietäisi mm. sairaalloista mustasukkaisuutta ns. normaalina käytöksenä.

Mutta tää tuli varmaan jo kaikille selväksi. Voidaan mun puolesta siirtyä normaalin agendan pariin. Kuten pillupyllypierutissit.

Sen tähden tuo termi olikin lainausmerkeissä, että määritelmä on kullekin hlö.kohtainen. Iteltäni tai puolisoltani en sietäisi mm. sairaalloista mustasukkaisuutta ns. normaalina käytöksenä.

Mutta tää tuli varmaan jo kaikille selväksi. Voidaan mun puolesta siirtyä normaalin agendan pariin. Kuten pillupyllypierutissit.

Mää tarkotin sitä että MINÄ olen siedättänyt itseäni epämukavuuksilla kestääkseni elämän tuomia ikävyyksiä paremmin, en ihan tietoisesti mut rima ollut aina liian korkealla. Jos olisin aina kääntynyt epämukavuusalueella.. No kumminkin se on ihan minkä polun kukin valitsee. Tissejä joo

mukavuusalueella onely, välillä a-alueella

tiesittekö, että moottoripyörän osto järjellä ei onnistu, yritetty on: vuosikaudet
tunteella ei pysty niin paljoa rahaa laittamaan likoon, että: vaihtuisi

järki voittaa tunteet

Käpykakku viipyilee taas mielessäni.

Te saakutin sokerihiiret olette istuttaneet mieleeni siemenen tällekkin hiilarikauheudelle munkeillanne.

tänään,llalla, meillä on ongelma

kolmoselta tulee 20-22 pääministeritentti,
vihervasemmisto lähettää 21-23 pienpuolueet, varmasti hyvää viihdettä(tosielmästä) molemmat

ehkä ongelma ratkeaa: kolmonen suorana ja huomenna sitten areenasta

Osaavatpas olla kieroja kakkiaisia.
Ehkä täällä savossa lepposampaa porukkaa, eikä oo ollu tarvetta vaikeuttaa toisten elämää. Tai sitten laitos itessää täällä sen verran vaikea ja joustamaton välillä, ettei meidän oo tarvinu olla vaikeita toisillemme :ROFLMAO:
Juu voi olla juuri näin. Savolaiset on muutenkin niin kieroja, että ei niiden neuvomisesta tule yhtään mitään. :ROFLMAO:

Sinänsä oli mukava kuulla, tämä erittäin inhimillinen perustelu miksi hyväksytty/hylätty.

Koska vaikka itseä ei haittaa käytännössä ollenkaan, jos joku kopioi omia tehtäviäni ja olen sen ääneenkin sanonut, niin on siinä hieman tullut välillä toisenlainen fiilis.

Viimeksi tänään kävin näyttämään opettajalle viikonloppuna tuottamani Excelin jonka vein ehkä hieman turhan pitkälle. Aikaa koodipätkiin ja ulkoasuun suli sellanen 12 h viikonlopusta. Kun käväsin opettajalta kysymään yhtä ongelmaa ( koodissa oli välilyönti liikaa) niin eräs luokan oppilas kärppänä ylös ja selän taakse kuikuileen millasen oon väsännyt. Normaalisti ei oo multa pois muiden saavutukset, mutta tuossa jäin hieman miettiin, että pitäisikö se työ osata tehdä itse vai kopioida muilta. Tuon työn väsääminen kun nostaa kurssiarvosanaa yhden pykälän, eli ei mikään pieni temppu.

Tän takia painelin sitten suoraan himaan ja kiitin opettajaa. Viimeksi sama henkilö kerran hyppäsin omalta paikaltaan viereeni läppärinsä kanssa, joten ei kiitos enään.

tänään,llalla, meillä on ongelma

kolmoselta tulee 20-22 pääministeritentti,
vihervasemmisto lähettää 21-23 pienpuolueet, varmasti hyvää viihdettä(tosielmästä) molemmat

ehkä ongelma ratkeaa: kolmonen suorana ja huomenna sitten areenasta
Pakko katsoa. Tänään mennään tunteella.

. Voidaan mun puolesta siirtyä normaalin agendan pariin. Kuten pillupyllypierutissit.

Mun(kkien) puolesta voidaan myös siirtyä.
20065980.gif

Joksu, en tarkalleen tiedä mitä sä tällä alalla opiskelet, mut harvassa on ne asiat jotka oppii vaan kopioimalla. Eikä ne arvosanat merkkaa hirveesti, vaan se mitä sä osaat. Älä välitä, sä näytät sun GitHubia ja se sen ja sit sä saat sen työpaikan :)

Joksu, en tarkalleen tiedä mitä sä tällä alalla opiskelet, mut harvassa on ne asiat jotka oppii vaan kopioimalla. Eikä ne arvosanat merkkaa hirveesti, vaan se mitä sä osaat. Älä välitä, sä näytät sun GitHubia ja se sen ja sit sä saat sen työpaikan :)
Eihän ne sinänsä mitään merkkaa, sen tietää, kun työelämässä ollut jo melkein 10 vuotta. Mutta silti on kiva saada hyviä numeroita. :ROFLMAO:

Ässää ja Aata opiskelen. Siihen sit lopulta päädyin, niin on mahku päästä tekeen muutakin kun olla läppärillä. Esim jossain käyttöönotoissa yms.

Itse raakaa ohjelmointia meillä kurssi tai pari vaan, mutta ajattelin, jos kesällä opettelis C++:n alkeet, kun perusteet Pythonista ja PHP:sta vielä jossain takaraivossa.

Keith Richards on äijjjjä

11712736-6872421-News_The_rock_icon_had_undergone_a_routine_scan_that_alerted_doc-a-4_1554127212306.jpg

Back
Ylös Bottom