Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Juotava kahvit kuleksimasta, huomenna starttaa kofeiiniton kuukausi. #huvinvuoksi testiksi.

Ensi viikolla jos on lämmintä voisin myös käydä ulkoilemassa ihan myös vapaa-ajalla.

Jessus sentään, mäkin olin pippaloitsemassa entisaikojen malliin, tosin alkuruoasta eteenpäin omasta sängystä haaveillen ja jatkoilta heti livistin. Kaikkien aikojen valvomisennätys, kahdelta oltiin nukkumassa!

taas en ymmärrä: miksi ers mennä jos ei kinosta

en Minä ainakaan menisi

Onpa taas krapulainen olo. Koska olen ryypännyt koko eilisillan ja yön! Eikun enpäs olekaan. Kävin salilla. Arvasin kyllä jo siellä erinäisiä liikkeitä vemputellessa, että seuraavana aamuna tuntuu juuri tältä.

Kävely on tylsää. Ainoastaan rinkka selässä lapissa tai seuraksi etelämmässä. Yksin kävelyä ajankuluksi - olenkohan ikinä.

Yksin mielummin esim polkupyöräilyä metsässä.

Tykkään itse välillä metsässä kävellessä vain pysähtyä, kuunnella ja seurata luontoa, nautinnollista. Eikä niinkään tarvitse vain pyrkiä eteenpäin, voi vaan ns. jämähtää johonkin tiettyyn paikkaan ja olla rauhassa.

Nuorempana kävelin paljon, aina menin yksin kävelylle ja istuin usein pitkään jossain futiskentän laidalla nurmella. Se oli vastapainoa teini-iän jatkuvalle nukkumiselle jota myös paljon "harrastin" Nyt on jäänyt vähemmälle, etenkin tuo kävely. Viimekesänä kävin juoksemassa metsässä, mutta ei siinä tullut samaa fiilistä kun oli ns. urheilemassa.

Holarista on hyvä lähteä liikkeelle.

Santsi ei varmaan ole vielä edes lopettanut monta vuotta sitten alkanutta fribakautta.

Vähän kuin oma grillikausi. Alkoi silloin kun grillin osti, ei ole vielä päättynyt.

Holarista on hyvä lähteä liikkeelle.

Santsi ei varmaan ole vielä edes lopettanut monta vuotta sitten alkanutta fribakautta.

Vähän kuin oma grillikausi. Alkoi silloin kun grillin osti, ei ole vielä päättynyt.
Pitäsköhän ärsyttää naapureita grillaamalla partsilla?
Jokseenkin pieni epäilys että tässä talossa on jo monta muuta jotka hoitaa asian mun puolesta.
Ei olisi kyllä kiva jos tulisi vaikka avoimesta partsin ovesta rasvainen käry itselle sisään, etenkin dietillä ollessa...

Pitäsköhän ärsyttää naapureita grillaamalla partsilla?
Jokseenkin pieni epäilys että tässä talossa on jo monta muuta jotka hoitaa asian mun puolesta.
Ei olisi kyllä kiva jos tulisi vaikka avoimesta partsin ovesta rasvainen käry itselle sisään, etenkin dietillä ollessa...
Eipä ole kukaan vielä täällä suunnalla ärsyyntynyt siihen pisteeseen, että olisi asiasta valittanut.

Joten suosittelen.

Ja jos ärsyyntyy, niin ei ole ongelmani. Minäkin ärsyynnyn monesta asiasta tässä ihmiskuutiossa, mutta en niille mitään voi.

Hmm, eli kaikissa tapauksissa pahoilla teillä

Eikö sylvi yleensä ole.. Aina huudetaan "voi pyhä sylvi, mitä ny taas?!?!?!"

Aijai. Mieltä lämmittää aina vanha kunnon nenäliinapesukoneessa -tempaus.

Kuivausrumpu hoitaa tilanteen yleensä yllättävänkin: hyvin.

Yksin kävelyä ajankuluksi - olenkohan ikinä.

Minä: en. Paitsi ehkä ulukomailla, mutta sekään ei ole oikeastaan vain #ajankuluksi.

Suo:

sittelen.

Voisilmällä.

en kehrannu

#pelkkä
#kaurismäki

2A16B44E-CBEC-42E5-92BC-4DEDB0FEEF6F.webp

Vokotti vois järjestää valokuvanäyttelyn.

Nimi voisi näyttelyllä olla esim: hästäk lääkkeeksi tai hästäk ajankuluksi.

Back
Ylös Bottom