Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nojooo. Ekana tanssimassa, koska olisihan se ollut noloa, jos kukaan ei olisi tanssinut.
Humala: sopiva.
Gif.gif

Tätä kiertuetta oli kun omat korvani pilasin. Kolme päivää huusi korvat luulin että ei lopu ollenkaan, mut sit neljäntenä päivänä alko rauhottumaan, mutta ei sama ku ennen kuitenkaan. 20 vuotta sitten. :LOL:
Hianoa oli kyllä kokea, toi kamera kun pyörii ja paukkuu, niin oikeesti tuntu just tolta että "kamera pyörii" vaikka oli paikallaan, hieno show oli. Silmätkin sokastu kun ne pyrot lävähti siinä edessä just niinku videossa.

View: https://www.youtube.com/watch?v=A-EB1Dp31cc

Mä olen muuten ihan tosissani miettinyt että en voi varmaan koskaan ryhtyä intiimiisiin suhteeseen naisen kanssa, ainakaan niin että ois yötä.
Ja syynä on ihan vaan pierut :LOL:

Eikös kelloa siirretty niin että herätään tuntia aiemmin?
Eli kun yleensä olen vetämässä kolmatta pannua kahvia siinä 6 aikaan niin sama tapahtui tänään 5 aikaan mutta kellot oli siirretty jaa siksi luulin olevan jo 6?
Mulla ei näin viikonloppuisin oo herätystä päällä, niin nousin siis aamukahvin keittoon normaalirytmissä kuudelta, jolloin itestään siirtyneet kellot näytti seiskaa.

Back
Ylös Bottom