Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä taas olen sykemittarin hankinnan seurauksena tehnyt aerobista tavallista enemmän.

Vaikutus on ollut positiivinen, sillä yön alin syke on laskenut noin 3-5 pinnaa. Kevään aikana.

Mä oon juossut enemmän kuin sitten armeijan, fillarilla en oo ajanut taas yhtään.
Vähän vaan karua kun tuosta uudelta kämpältä jos lähtee juoksemaan, niin puolen kilsan päästä alkaa lakia. Siellä kun ensimmäisellä kerralla lyllersi aukealla sitä 2,5km suoraa vastatuuleen, niin ennätti jonkun kerran miettiä kuinka mukavaa olisikaan vain juoda sohvalla kaljaa... :LOL:

Tätä vartenhan on hyvä olla 2 autoa. Toisessa 2 ovea ja toinen farkku/maasturi.
Niin no, mullahan on toi urheilullinen 2-ovinen jossa neliveto ja keskimoottori.

Sen kaveriksi 4-ovinen neliveto jossa tavaratilaa ja koukku. Sillon pitäis pärjätä.

Oisko mitään someaddikti vieroituksia?
Jostain kumman syystä huomannut että kaikki tykkäykset ja seuraajat ja kommentit yms. paskat tavoittaa aivan liikaa tuota aivojen mielihyväkeskusta.
Vois lopettaa pariksi viikoksi kaiken nettiseikkailun.

Jostain kumman syystä huomannut että kaikki tykkäykset ja seuraajat ja kommentit yms. paskat tavoittaa aivan liikaa tuota aivojen mielihyväkeskusta.

Yksi tykkäys = joku huomioi minutkin tai sitten on vahingossa tykännyt. Tiedän tunteen. :cautious:

IMG_20190330_192138.webp
Punaista ja valkoista alkoholia.

Tykkäsin tätä viestiä ihan piruillakseni, että addiktoidut pahemmin haha!

Back
Ylös Bottom