Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mankeli on kyllä yksi kampe jota sinänsä en ymmärrä. Vaikka moisen hurinaa olen kuunnellut koko lapsuuteni, mutta ei löydy omasta taloudesta sellaiselle tarvetta.

Viikkaa lakanat ja pyyhkeet, niin se on siinä.
Mutta et voi väittää etteikö ne hieman kovat lakanat joissa on kantit olisi jossain hotellissa yksi niistä elämyksistä.
Pitäsköhän mennä ihan vaan huvikseen johkun hotelliin että sais valmiin aamiaisen eikä tarviis miettiä mitään?

Hyllyillä lojuvien lootien siivouksessa löytyi vuosituhannen vaihessa toimintansa lopettanut kello. Vähän tullut läskiä ranteeseen.

kello.webp

Mutta et voi väittää etteikö ne hieman kovat lakanat joissa on kantit olisi jossain hotellissa yksi niistä elämyksistä.
Pitäsköhän mennä ihan vaan huvikseen johkun hotelliin että sais valmiin aamiaisen eikä tarviis miettiä mitään?
Se ei ehkä houkuta niinkään, mutta kaipaan silitettyjä t-paitoja, sukkia ja boksereita. Muutaman vuoden jaksoin kaikki omat vaatteeni silittää, mutta kyllä jossain kohtaa sille tuli stoppi. Kyllä kantillinen hiha t-paidassa kertoo jo vaivasta.

Hotelliin aamiaiselle onley. Tulee halvemmaksikin.

Onko tämä nyt joku kodinhoitopalsta?
Ainoastaan Kajsnalla on selkeä ote elämäänsä.
Kodinhoito- ja remonttipalstahan tämä on ollut aina.

Itse käytän silitysrautaa ehkä kolme kertaa vuodessa, ja silloinkin harvemmin vaatteisiin. Mankelia en käytä koskaan, en ole edes kokeillut. Sen sijaan viikkaan pyykit aina ensin läjään ennen narulle ripustamista. Suurin osa rypyistä siliää siinä, kun vaatteet tovin seisovat siististi. Jos pyykit ripustaa kuivumaan ilman tätä välivaihetta, ne jäävät kurttuisiksi. Tästä syystä olen aina itse pyrkinyt ripustamaan omat pyykkini, kun en vain tykkää ryppyisinä kuivumaan laitetuista vaatteista, saati jos vaatteet on heitetty narulle niin, että siellä on huppua ja hihaa runtussa ties miten, etteivät edes kuivu kohtuullisessa ajassa.

Kodinhoito- ja remonttipalstahan tämä on ollut aina.

Itse käytän silitysrautaa ehkä kolme kertaa vuodessa, ja silloinkin harvemmin vaatteisiin. Mankelia en käytä koskaan, en ole edes kokeillut. Sen sijaan viikkaan pyykit aina ensin läjään ennen narulle ripustamista. Suurin osa rypyistä siliää siinä, kun vaatteet tovin seisovat siististi. Jos pyykit ripustaa kuivumaan ilman tätä välivaihetta, ne jäävät kurttuisiksi. Tästä syystä olen aina itse pyrkinyt ripustamaan omat pyykkini, kun en vain tykkää ryppyisinä kuivumaan laitetuista vaatteista, saati jos vaatteet on heitetty narulle niin, että siellä on huppua ja hihaa runtussa ties miten, etteivät edes kuivu kohtuullisessa ajassa.
Seuraavassa jaksossa kuulemme miten ikkunoista saa tahrattoman puhtaita pienellä vaivalla.

Seuraavassa jaksossa kuulemme miten ikkunoista saa tahrattoman puhtaita pienellä vaivalla.
En minä siitä tiedä mitään enkä ole niin kovin tarkka ikkunoista muutenkaan Olen elämässäni pessyt ikkunoita varmaan alle 10 kertaa, mukaanlukien sen kun joskus kesätöissä piti sitä tehdä. Ryppyyn ripustetuista vaatteista vain en pidä.

Jos lähtis kohta salille, ny pitäs reenin kulkea kun tilasin taas erilaisia jauhoja joiden jälkeen keittiö näyttää lähinnä Meksikolaiselta kokalabralta.

Harrastelijamainen vaarantava virhe.

Pesu_hommien viritys, jonka jälkeen havaitsin, että kaikki asialliset liuotinpesuaineet olivat loppu. Vitutti.

Nyt ei tullut kuin pelkkää siistihköä.

Mitäs vittua? En ole koko talvena kylmän ja vammailun keskellä tehnyt aerobista kuin minimimäärän, sekin äärimmäisen nihkeää ja tuskaista, ja nyt humpsahti kevyt kymppi ihan vahingossa alle 55 minuutin.

Ilmeisesti iltahömpsyt kahtena peräkkäisenä iltana antoivat voimia, täytyy ottaa tavaksi.

KADE. Vois kokeilla.

Harrastelijamainen vaarantava virhe.

Pesu_hommien viritys, jonka jälkeen havaitsin, että kaikki asialliset liuotinpesuaineet olivat loppu. Vitutti.

Nyt ei tullut kuin pelkkää siistihköä.
2 koslaa pesty, vielä yksi renkaanvaihto

5 litraa raskaan kalu ston pesuainetta löytyi tallista

Näköjään suvikumeilla pääsee vielä tulevan suven, tarvinne edes niitä hankookkeja ostella

Ei kannata. Paskakerroksen alta löytyi taas järkyttävä kiveniskujälki.

mutta: Minun ja Teidän auto on jo niin vanha, että muutama kiveniskemä pellis kuuluu jo asiaan

toista se on HerrFuterilla, siihen ei vielä kauneusviat tule kysm:ykseen

Miesolennon kaverit saa tulla tänne pesee parvekkeen lasit. Heillä on ollut hauskaa piirtää saunaillan aikana huuruun mm. hakaristejä ja kyrpiä.

liikaa yhtäläisyyksiä uutisissa olleeseen pedofiilirinkiin mm. hakaristi&mulukku

mutta: Minun ja Teidän auto on jo niin vanha, että muutama kiveniskemä pellis kuuluu jo asiaan

toista se on HerrFuterilla, siihen ei vielä kauneusviat tule kysm:ykseen

Tosi. Laitoin silti paikkamaalia+tipan lakkaa.

Restoratiivinen joogasessio osa 1 sohvalla, tsek. (päivätorkut)

Back
Ylös Bottom