Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Googletin suomeksi, en ollut tarpeeksi fiksu! Lisäksi koin koko ajan, että minua vedätetään tekemään juuri jotain näin hullua, ja lopputuloksena on vain työläppärin hakuhistoriassa "peräsuolen prolapsi sokeri" joka pärähtää googlen ehdotuksiin heti kun googletan jotain p:llä alkavaa kun pomo katsoo olan takaa.

Ei suinkaan, kudos tuolla seuduin on sillälailla omalaatuinen, että ei ole moksiskaan suolasta ja siitä on paljon terveyshyötyjä. Mutta sinappia ei saa laittaa kissalle, eivät tykkää. Ihmiselle sekin on kyllä hyvä, kannattaa ihmeessä kokeilla jos on jotain vaivoja!
Todennäköisesti freetoxaajat kohta intoutuu tästä kun suolta jo muutenkin lämpimikseen huuhtelevat.

vedätetään tekemään juuri jotain näin hullua

ql2qok.jpg

Todennäköisesti freetoxaajat kohta intoutuu tästä kun suolta jo muutenkin lämpimikseen huuhtelevat.
Nyt voit buustata detox kuurisi jälkeisen peräsuuolihuuhtelun vuorisumatran gorillan kavereiden keräämällä suolalla puhdistamalla peräaukkosi ainutlaatuisella tuotteella ja maustamalla miehesi aterian sillä käyttösi jälkeen.

Onks niillä jotain foorumia? Mulla olis tiedossa sellainen karkea merisuola/sinappi/chili resepti joka on aika maagisen terveysvaikutteinen, voisin ehdotella. Vois siitä huuhtelustakin olla tuon jälkeen enemmän konkreettista hyötyä?

Mä olen päättänyt pitäisi sanan käytön.
Jonkun pitää siivota täällä, minua ei oikein kiinnostaisi.
Jonkun pitäisi lähteä hakea mömmöpaketti läheisestä noutopaikasta, ei kiinnosta. Etenkin kun sitä ei kuitenkaan enää ole siellä koska olen odottanut melkeen kaksi viikkoa sitä ja minkäänlaista ilmoitusta ei ole tullut, piti kysellä erikseen.
Lisäys: Harkitsen jopa jääkaapin pesua, koska aivan tyhjä.

Elämää ei ole sitten suotu helpoksi kaikille.
Päätin että nyt pesen jääkaapin ja kuten yleensä sieltä revitään kaikki irti lähtevä erikseen pestäväksi mutta ei meillä.
Koko jääkaappi pakastin yhdistelmä pitää ottaa sieltä kolostaan pois että saa oven aukeamaan 180 astetta...
Eikä ees päässyt helpommalla kun pakkohan se oli pestä kun kerran päättänyt mutta poiskaan en alkanut ottamaan niin hinkkasin tasot paikallaan.

Parin päivän pikadieetti: rautatabu päivässä ja kuppi kahvia aamulla, niin kas paino tippui kaks kiloa kahdessa päivässä. En oo siis lihonut yhtään, jee! Tänään kyl haen rautasuusuihkeen, vähän vähempi vauhdikas suolikin riittäis.

Jos nyt koittaisi pitää jonkinlaisen siivouspäivän, monta lastia elektroniikkaromuakin pitäisi kärrätä johonkin.

Mutta ensin kannu kahvia.

ensin kahvi kotona, sitten ydinkeskustassa

siinäpä suurinpiirtein suunnitelmat tällrpäivälle, huomiselle ei olekkaan mitään suunnitelmia

maakunnassa olisi kyllä juutubesta tuttuja hlö:jä mm. vetämässä, mutta koska: henkilöautossani ei ole etelleenkään Suvikumeja alla, en viitti sillä sinne asti ajella #erestakaasi

Back
Ylös Bottom