Tiijätteko mikä ei ole perseestä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tiijätteko mikä ei ole perseestä?
Meinaa unohtaa että tän palstan käyttäjät on sieltä Gaussin käyrän paremmalta puolelta.Kusi. Kaikki muu on.
Matemaatikko ratkaisi vuosisatoja vanhan ongelman numerosta 33
Olen tosiaan tyhmä insinööri, en matematiikkaa ymmärrä, mutta tämä on toki mielenkiintoista.
Herää kysymyksiä:
- jos kone raksutti 15 vuotta tota algoritmia niin ohjelma varmaan tallensi prosessia samalla? Mietin vaan jos kone olis naksuttanut 14,5 vuotta ja sitten meet aamulla töihin kattomaan että oliskohan duuni valmis ja siellä odottais blue screen. Mua ainakin vituttais se.
- Miten viidentoista vuoden duuni kolmansien potenssin yhteenlaskusta on muutettu rahaksi? Pitäähän andrewin ruokkia perhe myös.
Onhan tämä huikea saavutus. Vielä pitää ratkaista luvulle 42. Ja sen jälkeen aloitetaan duuni kaikille yli 1000:n luvuille. Hienoa työtä.
Monessa muussa paikassa olisi vastaus: Mikä?Gaussin käyrästä loppuu skaala.
.Monessa muussa paikassa olisi vastaus: Mikä?
Hattivatti?Minun muotoni alkaa muistuttaa gaussin käyrää.
Tänään en enää syö.
Mun mielestä varatun naisen on vähintäänkin epäeettistä koittaa vikitellä tuntemattomia miehiä nettipalstoilla.katso liitettä 153775
Ehkä tämä elokuun tunnelma sopii tähänkin hetkeen.
Se on sellaasta kun syö kahden etestä ja siitä plussa-ateriasta tulikin suurten uutisten plussa ateria ja ei sillä poiccicsella suolaa mennyt silmiin. Herkkyys.katso liitettä 153775
Ehkä tämä elokuun tunnelma sopii tähänkin hetkeen.
Taas jotain outoja sanoja.Mun mielestä varatun naisen on vähintäänkin epäeettistä koittaa vikitellä tuntemattomia miehiä nettipalstoilla.
Se on sellaasta kun syö kahden etestä ja siitä plussa-ateriasta tulikin suurten uutisten plussa ateria ja ei sillä poiccicsella suolaa mennyt silmiin. Herkkyys.
Anteeksi huono vitsi mutta eikös turhan usein miehet kuvittele jo yhden kuvan lähettämisestä vaikka mitä vaikka se olisi raskaus tai hääkuva tai mikä kuva tahansaTaas jotain outoja sanoja.
![]()