Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viestin lainaus ei nyt mennyt ihan nappiin siellä, olettaisin.

Kukaan ei hiffannut. Vastasin "mitä vikaa kuvassa" arvoitukseen että auto on suojatiellä. En halunnut näin tylsästi vastata, vaan kirjoitin "kävelitkö yli vai ryömitkö ali" kun ei siihen suojatietä paljon auton sivullekaan jäänyt. Eihän sitä nyt saa ylittää sieltä missä ei ole suojatietä!

Yhyy, hyvät ravintolasafkat vedetty maha täyteen, nyt saa seurauksena vaan useemman tunnin maata huonovointisena sohvalla. Muuta ei voi tehdä kuin nalkuttaa miehelle :cry: (mutta kämppä on kyllä ihan paskainen ja masentaa ku itse ei kykene siirtymään ees suihkuun asti...). Kunpa sais ees kunnolla nukuttuu.

Hitto jos tota ei kukaan hokannut tota kuva-arvotus vastausta, niin nyt mua alko pelottamaan että kukaan ei hiffannut kun vastasin no-bodyn muna-arvoitukseen, että "vastasin haasteeseen, yritin saada omaani omin käsin seisomaan monta minuuttia, mutta ei onnistunut ja mun mielestä 6.5cm puolikovamuna ihan normaali" tjsp. Tsiisus mun täytyy helpottaa näitä vastauksia arvotuksiin, että ette ala pitämään ihan omituisena! :LOL:

Joskus hieroin silmiä chilipowder sormilla.... Tuli kivuliaan tyhmä olo...

Tässä kropassa tuskin on yhtään soppea, mitä ei olisi raaputeltu nagan leikkaamisen jälkeen. Enkä edes tajua hävetä.

Tekisi mieli paukkua, mutta eipä ole lantrinkia. Miltähän maistuisi suklaaprode vodkan kanssa?

Kohta vois lähteä dallaamaan lähimarkettiin hakemaan tomaattipaprikamurskaa niin saan uunissa olevien zuikaleiden sekaan että olisi hieman maukkaampaa.
Jostain syystä taas virinnyt into laitella ruokaa kun ei varmaan vuoteen ole tullut kuin heitettyä tyyliin jauhelihaa tai kanaa pannulle. Ei niissäkään mitään vikaa ole ja maistuu edelleen mutta yksinkertaista&hyvää ruokaa on vaan niin luvattoman helppo tehdä kunhan innostuu.

Olotila helpottui kun sai oksennettua limat pois kurkusta, mutta nyt silmät alkaa kettuilemaan.

Onneksi ei ole ollut kuumetta koko aikana.

Back
Ylös Bottom