Jostain kumman syystä en hetkeäkään epäile etteikö reissun teema olisi osapuilleen juuri tuo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei oo lainkaan mahdoton ajatus että nämä nimeltä mainitsemattomat pääomasijoittajien hallussa olevat yhtiöt menee konkkaan ja lunastetaan takaisin, kun tuo kaikki paska laatu mitä on maan alle jemmattu alkaa hajoamaan ja syö omistajien tuotot.
Känniset akat on hirveitä, tuo on eka asia mikä naisesta pitää kitkeä, muita vapauksia poistetaan tarpeen vaatiessa sitten myöhemmin. Tuo on mieheltä todella vastuutonta käyttäytymistä, antaa rouvan törpötellä repsikan paikalla.
sähköt mukaan Siperian kalareissulle.
Eijjumalauta, kiitokset vaan, mutta kyllä minä taidan jäädä seuraamaan teidän reissua lähinnä uutisista. Ilmakuvaa jostakin rajavartioston kopterista, luultavasti.Aloitin demarihallituksen valtaannousuun varautumisen pistämällä aggregaatin tilaukseen. Ettei tarvitse ihan valtakunnan verkon varassa olla.
Ja sen kun nostaa maastokuormurin lavalle, niin saadaan minä, @Joxuz @Kuparikatto @carcayu ja @Saatana sähköt mukaan Siperian kalareissulle.
Lounaspaikassa soi "smooth operator". Soiko aina toimenpidehuoneissa, jos potilas nukutettu?
ei ole kyllä mitään syytä huolestua.mitä,suuhunsa,laittaa, kun seuraa DocTjj:n ruokailutottumuksia
Ups on luupissa, mä en ole kotona 1100-1300. Katsotaan montako viikkoa tulevat tuohon aikaan... idiootit
Jumalauta. Tilasin eräästä mopovarustekaupasta vähän ajorytkyä ja kenkää ja pari t-paitaa.
Olin varautunu että saan palauttaa kaikki kun ei mahdu päälle.
Kaikki oli sopivia.
Ja housutkin vielä sopivammat kun ottaa vielä muutaman kilon pois ja jättää ne vähäisetkin jalkareenit tekemäti. Siinä hyvä syy tehdä vain pena+hauis. Tosin takkia en oo nyt talven jälkeen kokeillu, että mahtuuko.
Jumalauta. Tilasin eräästä mopovarustekaupasta vähän ajorytkyä ja kenkää ja pari t-paitaa.
Olin varautunu että saan palauttaa kaikki kun ei mahdu päälle.
Kaikki oli sopivia.
Ja housutkin vielä sopivammat kun ottaa vielä muutaman kilon pois ja jättää ne vähäisetkin jalkareenit tekemäti. Siinä hyvä syy tehdä vain pena+hauis. Tosin takkia en oo nyt talven jälkeen kokeillu, että mahtuuko.
XLMotosta.Pitäis kans hommailla.. Nahkatakki ja housut, sais olla valkoset. Rahaakaan ei liikaa ole, mistä tilasit?
XLMotosta.
E. Ei näyttäny olevan valkosta nahkaa. Jotain Alpinestrarssia joskus nähny valkosena. Karmeus on katsojan silmässä, mutta äkkiä ajateltuna melko irstaan oloinen setti!

HS on löytänyt terroristisen teon mikä EI ole yksittäistapaus, osaatko sanoa miksi? kaikki aikaisemmat 41 iskua ovat olleet yksittäistapauksia.
Uuden-Seelannin terrori-isku ei ole yksittäistapaus, vaan ilmentää maailmanlaajuista muslimivihaa - Ulkomaat | HS.fi
katso liitettä 153665
Mini-peppuli!
Piti tyytyä tuohon, kun oli jääkaappiin päätynyt. Oudolle maistui tuo peppuli. Maxia yleensä!Miksi ei maxi peppuli?

Siinä tapauksessa vokot on löytänyt kehityskelpoisen yksilön.