Tänään iltavuoroon ja huomenna aamuvuoro ja sunnuntaina aamuvuoro.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sähköt mukaan Siperian kalareissulle.
sähköt mukaan Siperian kalareissulle.
Yle Puheella aiheena akka ratissa.
Uskon, että tulevat lopulta tulokseen: parempi repsikassa.

Älä nyt, kun nainen ajaa niin itse voi juoda kaljaa![]()
Selkeästi sähkökalastus mielessä?
Siitä tuli mieleen takavuosina jostain lehdestä luettu juttu, kuinka kaksi venäläistä oli, ilmeisesti votkan voimalla, keksinyt ryhtyä sähkökalastamaan kaatamalla sähkölinjan järveen. Idea toimi sinänsä hyvin siihen saakka, että toinen lähti kahlaamalla saalista hakemaan. Sen jälkeen toinen lähti vielä auttamaan tuupertunutta kaveriaan. Jutun todenperäisyydestä en sitten tiedä.
Kannattaa sähkökalastuksen lisäksi muuten kokeilla myös dynamiittikalastusta:
Jos Katto navigoi, ei ihan tarkkaan tiedä minne joudutaan.Venäjän puolella on mahtavia jokikohteita, menkää sinne?
Vieläköhän muuten mahtaa olla omat perhovermeet pölyä keräämässä tuolla jossakin...
...
Itse en ole tosin vielä keksinyt minkä asian puolesta äänestäisin tällä kertaa. Tai olishan niitä paljonkin, mutta että joku realistisesti ajaisi ja saisi maaliin onkin vaikeampi juttu.
Jos Katto navigoi, ei ihan tarkkaan tiedä minne joudutaan.
Kaverini G-wagen ryhmä kävi juurikin jokikalastamassa.
Näin se meillä ainakin menee.
Viime viikonloppuna en suostunut ajamaan, koska halusin juoda minttukaakaota. Ja kaksi kaljaa. Ensi viikonloppunakaan en suostu, koska ajattelin silloinkin juoda minttukaakaon. Tai jotain muuta.
Minä ajattelin tutkia josko jollain olisi halukkuutta tehdä jotain sähkönsiirtomaksuille.
Tai siis mielummin lunastaa koko perkeleen verkon takaisin.
Olikos tuo muuten kokoomuksen aiheuttamaa collateral damagea kun menin sitä J. Käteisen lupaamaa yritysveron alennusta äänestämään?![]()
Tai siis mielummin lunastaa koko perkeleen verkon takaisin.