Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä olin tänään kokoon pano hommissa ja objektina erään nelikirjaimisen pohjoismaisen huonekalumyyjän tuote.
Ihme ja kumma, ei kertaakaan edes menny hermo.

Nonii, kolme huonetta listoja vaille valmis. Maalattu ja lattia läiskitty. Olkkari ja 10m pitkä seinä maalattu kertaalleen. Huomenna olis talo maalauksien osalta valmis. Ja sitte vielä olkkari ja keittiö lattia. Sekin lähes kokonaan jo purettu. Listat päätin sittenkin uusia kaikki. Ja yhden oven karmit.

Hyvä!

Parin viikon päästä on itsellä moinen edessä.

Saksan sanavarasto on osapuilleen seuraava:

Mein Gott
Jawohl
Blitzkrieg
Mein Fuhrer
Kugelschreiber
Kupplungsdruckplatte

ja tietenkin klassinen Ich komme!

Onko @no-body lla antaa vielä joku tärppi, vai pärjääkö noilla vajaan viikon?

Hyvä!

Parin viikon päästä on itsellä moinen edessä.

Saksan sanavarasto on osapuilleen seuraava:

Mein Gott
Jawohl
Blitzkrieg
Mein Fuhrer
Kugelschreiber
Kupplungsdruckplatte

ja tietenkin klassinen Ich komme!

Kuulakärkikynää kun huutelee Berliinin kaduilla niin ensimmäisenä tarjotaan piippua povarista poltettavaksi . :)

Ainakin näillä saa varmaan kavereita:
Warum habt ihr Arschlöcher Lappland gebrannt? <= tätä on aina hyvä tiedustella heti kärkeen, jos joutuu saksalaisten kanssa tekemisiin
Ist das aus echtem Judenleder? <= jos näet autossa nahkaistuimet tai jollakulla vaikka nahkatakin, niin tarkempaa materiaalia on aina hyvä kysellä.

Onko toi kätkän virpi selviytyjissä?
Mä kertoisin heti sen vitsin missä kysytään miksi murtovarkaalla on tauskin alakerrassa musta silmä? Luuli sitä vaimokseen.

Huomenta

Kohteena pettymykset. Eilen mietin että tänään mä meen sinne salille, soi oikein korvamatona eye of the tiger, tänään herättyä mielestäni liian lyhyiden unien jälkeen siirsin heti sen vähintään huomiselle.:ROFLMAO:

No juodaan nyt vaan kahvit ja jos mä nyt kuitenkin pakkaan ne treenikamat mukaan varmuudeksi. Tulen sitten ehtoolla tänne kertomaan kuinka olin lopulta käynyt ostamassa munkin ja laiskana kävelin salille päin ja sen ohi.

Back
Ylös Bottom