Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

20688059.gif

Mutta, nyt heräsi mielenkiinto. Millä muna on pystytetty? Nojaako vai alla jotain, esim suolaa tai sokuria.

ei siihen tarvita muita apuvälineitä, kun vakaa käsi

fo6EyxA.png

:nolo::nolo:

^Minä tervehdin miestä juuri noilla koiralle tarkoitetuilla sanoilla!

Tänä aamuna toivoin taas meteoriitin tulevan ja tappavan, nimittäin jouduin heräämään tyttären kouluretken vuoksi tuntia normaalia aikaisemmin. Muutenkin nukuin huonosti. Vittu mitä paskaa nämä aamut. Kieltäisin aikaiset herätykset, jos olisin diktaattori.

Täällähän on kaikilla muna pystyssä aamulla.

Ei muuten kannata herätä klo 5, nyt jo karmea näläkä.

Mutta, nyt heräsi mielenkiinto. Millä muna on pystytetty? Nojaako vai alla jotain, esim suolaa tai sokuria.

Epäilen notta kun kuva on otettu etelä-pohjanmaalla niin vokotti on jämeränä pohjalaasena lyönyt munan pöytään ja tokassut notta perkele.

Jostain syystä tulee nyt herättyä joka aamu ennen kuutta, onneks jaksan sinnikkäästi koomailla vielä useemman tunnin. En mä kyl koko kevättä haluis silti vetää näillä unilla.

Tuossa olis jonnin verran työsarkaa meitin kulttuurissa, että uskallettaisiin halia muitakin kuin koiria. Jopa pussailla. Esim. vanhusta hoitokodissa.
Ongelmat siellä on hyvin vähän aika- tai resurssipulasta johtuvia, enempi kulttuurista johtuvia.
Koirat hoituisivat hoitokodeissa nykyisellä henkilökunnalla aivan mainiosti ja saisivat paljon rakkautta osakseen, vanhukset ovat vain asiakkaita.

Nyt kun olen noin viikon verran elänyt kellojen tikityksen kanssa niin tämähän on mukavan rauhoittava ääni. Saa paremmin unen päästä kiinni, kun noita alkaa kuuntelemaan.

Söin korvapuustin, mutta en lähtenyt kirjastoon tekemään koulutöitä. Iso virhe, kun en ole täällä kotona oikein mitään saanut aikaiseksi. Tai no lähteitä on löytynyt ihan hyvin seuraavaa esseetä varten.

Back
Ylös Bottom