Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Multa on kadonnut vähäisetkin kiinnostuksen rippeet diettaamiseen. Osin varmaan, kun ei vieläkään pääse kunnolla reenaamaan olkapään takia, niin junppaillaan 1-2x/vko. Toisaalta, olen myös aiemman pihiyden sijaan alkanut kuluttaa enemmän ja nauttimaan vaivalla tienatuista pennosista. Tosin tulotkin on noussut, joten jemmaan jää sama kuin ennenkin.

Onkohan se tää vanheneminen, kun alkaa noi aiemmin tärkeänä pidetyt asiat ja periaatteet tuntua tyhmiltä. Mitähän tämä vielä tuo tullessan, kohta varmaan harrastan sukupuolinussintaakin, vaikka ei tekisi mieli.

Minä nyt:

comics-nap-power-sleepy.jpg

No? Otikko takaTöölöön?

Yrittäjäksi sulla on hirveesti aikaa kytätä pakkiksen turhuuksienjulistusketjua.
Koska olen yhden pakkiksen fiksuimman kirjoittajan mielestä kenties paskin työantaja evör niin varmaankin riistän heitä jotenkin törkeästi että ehdin näin 20 aikaan illalla kirjoittamaan...
Ei ole ode vieläkään ehtinyt tavaamaan vastausta.

En ole nyt pieneen toviin kyllä ottanut, kiitos kysymästä! Tuossa alkuviikosta tällaisesta oli puhetta kyllä, mutta sitten miehelle tulikin illalla väsy.

Ei kestä kiitellä, ilo on kokonaan minun puolellani:)Meillä ei ole hetkeen otettu, joskus oli kova hinku mut sit kun toinen tottu siihen ja alkoi jopa vähän pyytelemään, mua lakkas koko homma kiinnostamasta.

Mummo leiponut pullaa. Pakko ottaa.

Kaislalla on kyllä hyvät eväät.

Alkoipa tekeen mieli mummon rahkapullia ja kylmää maitoa. Pitää laittaa tilaukseen.:kuola:

Kyllä minun varmaan täytyy huomenna aamulla hakea Pikku Paussista munkki tai :heart:korvapuusti:heart: ja mennä kirjastoon tekemään niitä koulutöitä sen pullan tai munkin kanssa. Tai sitten ostan molemmat ja olen sika.

Toisaalta possumunkki olis kans hyvää..

onko noilla merkitystä, kun MÖYKKYNEN on ylivoimaisesti kovatuloisin

en nyt muista hänen nimimerkkiä

MÖYKKYNEN,se,sijaan on jättänyt lähtemättömiä muistikuvia aivoihini, hieno Mies, harminpaikka kun ei ole enää keskuudessamme

En ole nyt pieneen toviin kyllä ottanut, kiitos kysymästä! Tuossa alkuviikosta tällaisesta oli puhetta kyllä, mutta sitten miehelle tulikin illalla väsy.
Tilannetta kannattanee kuitenkin noin kerta viikkoon päivittää tähän ketjuun, niin ei tarvitse kenenkään erikseen kysyä.

Nyt muuten koetellaan ja kovaa. Tulet salilta himaan ja heti ovella iskee naamaan grillatun possun sulotuoksut.

EI SAA AHMIA! VAIN PIENET SIIVUT LEIVÄLLE!

ainoa,oikea,alkuperäinen hyvin tuttu, Virtanen:negative

Back
Ylös Bottom