Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vitsi sentään, mä luulin että vedän sellaisen helpon pikaisen kiristelydietin ja alku lähtikin vauhdilla kuten oletinkin koska vedin samantien kalorit reilusti alas, syynä että piti olla pikainen.
Nyt ollut pari viikkoa sen verran rankkaa duunia ettei paljon kovempaa voisi olla fyysisesti ja reenaamassakin tullut käytyä mutta vitun paino tulee alas tyyliin 100g viikko vaikka sen piti tulla se alas päivittäin!! Sattana!
Huomenna voisin kostaa ja vetää hillittömät hiilarit...

Vitsi sentään, mä luulin että vedän sellaisen helpon pikaisen kiristelydietin ja alku lähtikin vauhdilla kuten oletinkin koska vedin samantien kalorit reilusti alas, syynä että piti olla pikainen.
Nyt ollut pari viikkoa sen verran rankkaa duunia ettei paljon kovempaa voisi olla fyysisesti ja reenaamassakin tullut käytyä mutta vitun paino tulee alas tyyliin 100g viikko vaikka sen piti tulla se alas päivittäin!! Sattana!
Huomenna voisin kostaa ja vetää hillittömät hiilarit...
En ottais paniikkia. Sähellän aina pitkin kevättä samat hommat ja välillä se tulee 3 kg kuukaudessa välillä 500 g. Sit kun jakaa pitkälle aikajanalle, niin homma on mennyt niin kuin pitää.

Tosin kannattaa suosia juu mättöpäiviä. Itsellä ainakin vaikutus positiivinen mielelle ja painolle.

En ottais paniikkia. Sähellän aina pitkin kevättä samat hommat ja välillä se tulee 3 kg kuukaudessa välillä 500 g. Sit kun jakaa pitkälle aikajanalle, niin homma on mennyt niin kuin pitää.

Tosin kannattaa suosia juu mättöpäiviä. Itsellä ainakin vaikutus positiivinen mielelle ja painolle.
No joo, oli vaan ajatus että nyt sellainen nopee&nätti toimenpide kun yleensä laskenut maltilla kaloreita.
Itseasiassa parhaiten toiminutkin niin että kalorit on tosi matalalla mutta 2x viikkoon ihan suunniteltu +200g hiilaria on toiminut kaikista parhaiten mutta se onkin ollut ns. viimeinen lääke.
Viimevuonna ei tullutkaan kiristeltyä ollenkaan ja ajattelin että keho saa levätä, paino nousikin siihen vajaa 80kg missä pysyy söi sitten melkeen miten vaan mutta kun se kaikki paino tulee läskinä navan kohtaan niin vituttaa.
Sitten jos haluaa siistin kunnon niin painon pitää mennä melkeen alle 70kg.

Oivoi, sais se akka kyllä kömpiä tänne päivätorkuille kaveriksi mutta menoa silläkin. Jos vaikka körmyyttäsin kun kotio palaa. Jestas että osaakin olla väsynyt.

Olen ollut dieetillä viimeiset 8 vuotta. Viimeiset 4 vuotta dieeeeetin tulos on +1kg/v. :cry:
Niinpä...
Ei tässä itsekkään muodottomaksi liho vaikka söisi ja joisi ihan vapaasti mutta kehon malli muistuttaa lähinnä Homer Simpsonia.
Toinen vaihtoehto olisi opetella elämään 24/7 niin että vetää vatsaan sisään.

tällä viikolla penkkasin 100 kg penkin. raw. ei vyötä. fitness-rannesiteet.

Minä nyt:

comics-nap-power-sleepy.jpg

Back
Ylös Bottom