Kieltämättä olis kyllä houkutteleva. Oon aina välillä katellut noita miniteladumppereitakin.
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vielä kun saisi ne muut rojut.Kirjeveitsi ja patalaput
Paita EMPltä,Saako hallilla tehdä omia hommia?Ai niin, ei ole mitään taantumaa tai muutakaan tulossa kun olisi työpaikka auki mutta ketään ei kiinnosta vaikka liksa on melkeen pari tonnia kuussa räpylään ja ns, siistejä sisähommia (melkein siistejä ainakin)
Jos ilmoitat jossain sosiaalisessa mediassa koska et halua turhanpäivästen pakko soittaa tyyppien olevan yhteydessä niin vingutaan ettei ola tarpeeksi kova palkka, vittu sentään tässä mitään insinööriä olla ettimässä vaan sitä alimman tason suorittajaa joiden palkat nyt vaan sattuu olemaan perseestä ja vaikka olisi maksuhalua niin reaalimaailmasta johtuen ei ole maksukykyä sen enempää.
Siitä näppäriä jälkiä, että ei tule verta.Kulmahiomakone haukkasi eilen sormeen aika makiasti. Haavan ympäristö on hieman turvoksissa, joten päätin googlettaa.
Nähtävästi mulla on sekä verenmyrkytys että jonkinasteinen syöpä.
2010 helmikuun lopussa deltaligamenttia parsittu kasaan.
Kulmahiomakone haukkasi eilen sormeen aika makiasti. Haavan ympäristö on hieman turvoksissa, joten päätin googlettaa.
Siitä näppäriä jälkiä, että ei tule verta.
Asetonilla putsaat peltisakset ja napsaiset pois, niin ei ennätä levitäKulmahiomakone haukkasi eilen sormeen aika makiasti. Haavan ympäristö on hieman turvoksissa, joten päätin googlettaa.
Kyllä se meni pilalle jo 2010...Ah. No siitä nyt ei voikkaan tulla kuin epic fail.
Tulevaisuutesi pilasit sitten menemällä ortopedian saliin, suorittavaan osastoon.
Jos meinaat työajan ulkopuolella niin eipä siitä paljoa kuluja aikaiseksi saa jos jotain puuhastelee.Saako hallilla tehdä omia hommia?
Oi niitä aikoja kun rassattiin teinikorollaa ja paikkoja pohjaan, milloin oli hitsauskipinä korvassa ja milloin rälläkän jälki otsassa.Siitä näppäriä jälkiä, että ei tule verta.
Kyllä se meni pilalle jo 2010...