Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pierettää. Mies istuu 1,5m päässä, niin täytyy yrittää sillai hiljaa. Viikon ja varmaan loppuelämän pierukiintiö on jo täynnä.

joka pierua pidättää, sillä on muutakin salattavaa

Itse syön pähkinäsuklaa levitettä (eij nutellaa, parempaa) suoraan purkista. Lusikalla.
Ihastelin tänään kaupassa nutellaa. Oli sellasia minipakkauksia, joiden kilohinta lähempänä 25€. Oli myös isompi pakkaus, jonka kyljessä oli jouluinen pingviini, kilohinta alle 10€.

Olin pukeutuneena liikenteessä! Oikein suurinpiirtein farkut, siisti paita, nahka nilkkurit korkojen kera, villakangastakki. Laitoin jopa ripsiväriä ja kulmiinkin hieman sävyä. Oli hyvä istua hienona Matkuksessa ja katsoa hiihtoja kännykällä. Miesolento kävi sillä aikaa parturissa. Sitten siirryimme ruokakaupan puolelle, jossa ihastelin nutellaa. Sen jälkeen kotiin. Pikaisesti kävin Marimekon liikkeessä, koska naiset tekevät niin. Meni 3 minuuttia ja 0 euroa.

väsyttää ja vasta torstai...

Inventaarion laskupuoli tehtynä. Huomenna sitten naputtelen saldot koneelle ja aletaan alustavasti miettimään hyviä syitä tilintarkastajalle miksi varastonarvo on laskenut. No, ei mitään ihmeitä oikeesti, aika ok oli varastot. Huomenna otan pari-kuus kaljaa, kyllä tuollainen tieto mikä inventaarion aikana kertyy aivoihin, olisi sieltä aivoista mahdollisimman tehokkaasti eluoitava ulos, ettei jää pitkäaikaisvaikutuksia tapahtuneesta.

20657666.gif

Mun makuun vähän liian mega bossomit. Arvostan, mutta en tykkää tällä kertaa.

Tiiättekö kuntit muuten, että jäsen @Heatseeker on vähän Bulkkisen jorman näkönen.

Edit. En tykkää valittamisesta, jos asialle ei tee jotain. Käykö nämä:
NxyHSaF.gif

Back
Ylös Bottom