Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä oon tullut siihen tulokseen naisihmisen kanssa eläessäni, että tiskikonettakin tärkeämpi olisi noin 7-12 roskakoria. On nimittäin kaksi täpötäynnä päivässä, kun normaalisti tottunut roskaamaan sen verran että kerran viikossa tarvinnut käydä roskat viemässä. Olisiko siis ekoteko olla sinkkuna? :cautious:
Siirtolava ikkunan alle?

Hahaha. Tänään tulee valtakunnalliselta televisiokanavalta naisten mäkihyppyä!

Kuntit, veikkauksia, montako tetrapareesia tai kuolemaa nähdään?

671EBF70-2B1F-44E7-8A43-1E0B07A8B5F8.gif

Siirtolava ikkunan alle?

Olikos se Turhapurossa missä sillä oli kanssa tämmöinen nopeutettu roskien vieminen, tais olla vaijeri vedetty ikkunasta roskalaatikoille ja toisesta vaijerista avattiin kannet tms.

Käyttäisin itsekin mutta roskakatos sijaitsee sen verran hankalassa paikassa että on kyllä käveltävä viemään ne.

Huom. Myös isänmaassamme tehdään kelloja. Kelloja, joiden hinta ei laske, vaan nousee. Siinä teille käyttökapine.

Minun kelloistani ainoastaan tämä sykehärveli on huono hankinta, koska vaatii toimiakseen sähköä eikä tee muuta kuin menetä hintaansa. Toista se on suffin ja zeniittien kanssa.

image_view.php

Eissaat tule mitään matematiikan pyörittelystä. Aivot on kuin kasa juustoa.

Lunssa, mene jo.

Kuntit, kohta hiihdetään.

Back
Ylös Bottom