Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oijjjoi!

Spotify arpoi kaiuttimista Jii Karjalaisen Doriksen. En muistanu koko artistin olemassaoloa.

E. Paranee vaan, nyt tulee Men at Work - Down Under

Viimeksi muokattu:
Pyykinpesukoneitakin on hyvä olla kaksi. Toisessa pestään pikkupöksyt ja toisessa esim mopon ilmanputsarit ja crossivaatteet.

astianpesukone. Olemme viime viikot eläneet ilman ja ei sitä kyllä elämäksi ole voinut edes kutsua.

en ole milloinkaan omistanut

ensimmäiset 6vuotta omissa oloissa elin jopa ilman pyykinpesukonetta

yli vuoden ilman telkkaria

musiikinsoittovehkeet on ollut aina

Uskaltaisikohan tuolla juosta...
Pahinta olisi murtaa nilkka. En oo toviin sheivannut sääriä. Täytyisi mennä murtuneella nilkalla ensin kämpälle, jotta kehtaa lähteä päivystykseen. Sitten saisin todennäköisesti kuulla jonkinasteista vittuilua päivystyksessä.

Kahden ihmisen ja kissan taloudessa se apk täyttyy jännästi päivittäin, vaikka on ihan tilavakin rakkine ja kun itse on se, joka 90% ajasta täyttelee ja tyhjentelee sitä (kun keittiökaaos ottaa mulla ensin kupoliin ja mies on imuroitsijavastaava), niin antais se kaks konetta ees pienen armahduksen siihen kaaoksen hallintaan. Sais vaan olla perkeleellisen kokoinen keittiö että mahtuis.

Silloin harvoin kun käyttää lautasta niin pesee sen heti käytön jälkeen. Ja lautasella tarkoitan useimmiten kukkaruukkua.

Yleensä iso kattila jääkaapissa, josta kauhotaan pikku kattilaan lämmittämistä varten. Pikku kattilasta syödään myös suoraan.

Vähän tiskiä.

FA

Pitäis kyllä tulevana kesänä hommata joku käytetty apk, viritellä siihen sähköt, vedet ja poistoveden talteenotto.
Sitten testaamaan puhdistuuko sillä hammaspyöräkotelo.
Kaikillahan tämmöisen rakentaminen tulee vastaan jossain vaiheessa elämää.

Pahinta olisi murtaa nilkka. En oo toviin sheivannut sääriä. Täytyisi mennä murtuneella nilkalla ensin kämpälle, jotta kehtaa lähteä päivystykseen. Sitten saisin todennäköisesti kuulla jonkinasteista vittuilua päivystyksessä.

pistä erittäin tseksikkäät alusvaatteet niin et varmana kaadu!

Ootko scrotum alueelta kuitenkin sheivannut?

Nuorempia työntekijöitä ajateltu/ohjeistettu asianmukaisesti.

D6D78DA9-92AE-4B55-BE56-A5D92C99EFA7.webp

Mies lähetti mulle videon, jossa on astianpesukone päällä ja hanastakin tulee vettä. Mahtavaa!
Tärkeämpää on että vesi poistuu asianmukaisesti. Älä vielä juhli.

Ja/tai jos on koiria, kerää hyvin karvat vaatteista.

Näin olen kuullut. Meillä on kolme koiraa ja kaks kissaa. Kaikki helvetin paikat aivan karvassa. Joka vitun välissä karvaa.
Miten kuivausrumpu käytännössä poistaa karvat? Uskon että poistaa, ja pian pääsen kokeilemaan, mutta kuullostaa erikoiselta. Muuten karvat ei lähde edes teippirullalla, niin mikä mekanismi kuivausrummussa poistaa karvat?

Minä oon tullut siihen tulokseen naisihmisen kanssa eläessäni, että tiskikonettakin tärkeämpi olisi noin 7-12 roskakoria. On nimittäin kaksi täpötäynnä päivässä, kun normaalisti tottunut roskaamaan sen verran että kerran viikossa tarvinnut käydä roskat viemässä. Olisiko siis ekoteko olla sinkkuna? :cautious:

Muuten karvat ei lähde edes teippirullalla, niin mikä mekanismi kuivausrummussa poistaa karvat?
Joxuz jo vastasikin. Se möyhiminen ja pöyhiminen ja samanaikainen ilmavirta. Itsekin olin alunperin skeptinen, positiivisesti yllätyin. Ja siis koirien karvat ei sinänsä mua haittaa, ne kuuluu kuvaan. :)

Back
Ylös Bottom