Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kukas vakiojäsenistä tämä on?
View: https://www.instagram.com/p/Bt23ABNlRja/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1i9at0n6aga9c
Yhtä tyylikäs kuin tuo takapiiska.Mitä pidät mun paidasta?
Pitäsköhän joskus olla ihmisen näkösenä liikenteessä.
Oivoi. Kollarit jalassa lähes joka paikkaan. Jos on jotai erikoisempaa nii osaan siistimpääkin laittaa päälle. Meikkiä naamassa harvoin. Hiukset paniikkiponnarilla/nutturalla.suosittelen: lämimästi
suosittelen myös muutenkin asiallista pukeutumista, ei kuntoiluvaatteissa esimerkiksi: maitokauppaan
Minä luulin, että tuosta on jo päästy. Olen ollut siinä käsityksessä, että vihdoin on alettu kouluttaa noita kauppojen myyjiä siihen ajatukseen, ettei raha näy päälle päin ja yhä useampi kenellä sitä on, äänestää jaloillaan pelkästään kohtelun perusteella. (Ja usea joka pukeutuu näyttääkseen rahakkaalta, ei todellisuudessa edes ole vaan elää luotolla.)Sokkarilla tunnetusti katsoivat nenänvartta pitkin, koska ei meikkiä, ei hienoja vaatteita.
On siellä osa porukkaa ryhdistäytynyt, mutta edelleen tuntuu katseita tulevan.Minä luulin, että tuosta on jo päästy. Olen ollut siinä käsityksessä, että vihdoin on alettu kouluttaa noita kauppojen myyjiä siihen ajatukseen, ettei raha näy päälle päin ja yhä useampi kenellä sitä on, äänestää jaloillaan pelkästään kohtelun perusteella. (Ja usea joka pukeutuu näyttääkseen rahakkaalta, ei todellisuudessa edes ole vaan elää luotolla.)
Ja itse asiassa asiahan on niin, että sen kerran kun Sokokselle / Stockalle eksyy mies huomiovaatteissa, eli työvaatteissa, hän on tullut ostamaan ja käyttämään rahaa. Hän ei huvikseen moisissa putiikeissa pyöri. Hänellä on tarve, joka pitää pystyä täyttämään mahd. nopeasti ja helposti. Jos myyjä katsoo nenänvarttaan pitkin niin voi jäädä isokin myynti saamatta.
Sama, kun itse olen asioinut joskus Stockalla koiratreenien jälkeen, kumppareissa ja goretexeissa. Ei prkl minä en sinne huvikseen raahaudu, joten kun menen, olen menossa ostamaan ja odotan saavani palvelua ulkoasustani huolimatta. Olen voinut tulla käyttämään kerralla satasia /enemmän tai sitten en, mutta se on varmaa että olen tullut ostamaan.
Kuka tahansa tällainen, joka menee kauppaan muun toimintonsa ohessa, poikkeaa, koska se on vastenmielinen tehtävä joka vain on suoritettava, on todennäköisesti potentiaalisempi asiakas kuin muodin mukaisesti pukeutunut ihminen, joka itse asiassa notkuu ko. kaupassa päivästä toiseen tuotteita hypistellen (oikeasti hän kuluttaa vain aikaa, ehkä odottaa seuraavaa bussia tms.).
Menis nyt pari tuntia, että voisi ottaa oluen Tapparan taaperrusta katsellessa.
Tosin vain yksi olut koska huomenna takaisin töihin
Toisaalta tekosyynä toiselle oluelle voisi käyttää kun riskisijoitusffirma menossa konkkaan.
Huomenna poliisilaitokselle varmarin housuissa.suosittelen: lämimästi
suosittelen myös muutenkin asiallista pukeutumista, ei kuntoiluvaatteissa esimerkiksi: maitokauppaan
suosittelen: lämimästi
Käytätkö lippalakkia?Tuulipuku/toppatakki ja kesällä verryttelyhousut tms ovat aivan riittävän asialliset. Kunhan nyt ovat ehjät.
En pukeudu yhtään hienommin ellei siihen ole mitään perusteltua syytä.