Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se on sitten taas alkanut räjäyttely jossain lähiympäristössä.

Kattolampusta tippui osa.

Raha menemään vaan. Yhtään massia et saa mukaan hautaan.

Eikä perse soutamalla kulu, eli jakoon vaan.

Tässä elämänfilosofia. Kysykää lisää vaan jos tarvitsette neuvoja millä tahansa elämänalueella.

Raha menemään vaan. Yhtään massia et saa mukaan hautaan.

Eikä perse soutamalla kulu, eli jakoon vaan.

Tässä elämänfilosofia. Kysykää lisää vaan jos tarvitsette neuvoja millä tahansa elämänalueella.

...mistäs läytäisin elämänilon? Vuosi nyt kituutettu ilman suuntaa.

IMG_20190218_152511.webp
Luistipas näppärästi lenkkarit. Ois ollu perselle käyttöä, jos ois muksahtanu!

...mistäs läytäisin elämänilon? Vuosi nyt kituutettu ilman suuntaa.

Kaikista maailman kysymyksistä tämä on ainoa johon mulla ei ole vastausta. Itsekin isä, niin en pysty tilannettasi edes kuvittelemaan. En voi enkä edes yritä taputella selälle ja sanoa, että kyllä se siitä. Voin kai sanoa, että yritä jaksaa.

Ei lopu heti tekeminen kesken, kun jatkat seuraavalla jaksolla ja seuraavalla...

Elämästä loppu merkityksellisyys ku syksyllä katoin kaikki kaudet ja nyt ei oo mitään katsomisen arvoista sarjaa...

viimeisen 15vuoden aikana olen katsonut pakosarjan, sillan ja babylon berlin & luonnollisesti kahden keikka

muutakin #ajankulua ON!

Kuntit yli 2vko oon ollut koditon ja vieläkin on satku tilillä!
Tänää tein ekan kunnon ostoksen, kuus tonnia.

Noh, huomenna loppuu tämäkin teennäinen ilo kun allekirjoitetaan kauppakirjat uudesta. Kaik raha menee eikä riitä. Verkkopankkiin tulee perinteinen vitunpitkä miinus ja minusta tulee taas tärkeä avainasiakas.

Kaikista maailman kysymyksistä tämä on ainoa johon mulla ei ole vastausta. Itsekin isä, niin en pysty tilannettasi edes kuvittelemaan. En voi enkä edes yritä taputella selälle ja sanoa, että kyllä se siitä. Voin kai sanoa, että yritä jaksaa.
Kiitos kuitenkin, kyllä tuollakin taas huomisaamuun jaksaa.

mikä tämä viikkoja jatkunut marshallisaarivouhotus oikein on

Back
Ylös Bottom