Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei lopu heti tekeminen kesken, kun jatkat seuraavalla jaksolla ja seuraavalla...Koska ei ole muutakaan tekemistä niin netflixistä Friends S01E01. Melko vintagekamaa.
Voi kai. Minä olen tainnut saada tartunnan. Katsotaan mihin johtaa.
Hyvää kaupankäyntiä tori.fi:ssä miesten kanssa. Oon myynyt pari isoa lipastoa muuton tieltä. Pistin hinnaksi x. Mies pistää viestiä, että tulee hakemaan. Vastaan notta sopii. Sitten mies saapuu, läimäsee x:n verran seteliä pöytään ja kannamme lipaston pakettiautoon. Sanallinen vaihto on moro, sekä kantamiseen tekniikkaan liittyvä sananvaihto.
No sen verran otan takaisin, että propsit nuorelle kissatytölle. Pistin risan kissojen kiipeilypuun toriin, hinnaksi Kulta katriina luomu -kaffe. Tyttö pisti viestiä että hakee, ja että käykö femma, ei jaksa kiertää kaupan kautta. Sopihan tuo. Yhdessä sitten purimme puun, samalla vaihdettiin pari hymyä ja vähän punasteltiin. Näyteltiin kännykästä kissojen kuvia toisillemme. Heitin tavarat hänen perään. Siis kannoin puun autoon. Huokaistiin lopusti vielä yhdessä.
Tai ainakin suunnitella moista.
Terävää havainnointia! Mutta olisinko tarvinut kantoapua?Onnea Kajsnalle uudesta kissanpuusta?