Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joskus riippuu paljolti asian tärkeydestä, jos on tärkeä asia ja alkaa aikataulu kusee sen verran että kiire tulee niin se pistää kyllä hermostuttamaan.

Jos on vähän ns. vapaampi meno eli ei mikään aikataulutettu niin silloin toki hermotkaan ei mene. Toisaalta odottelu ei ole ikinä kivaa siinä alkaa vain turhautumaan.

Päivän paras hetki taas, peiton alla nokosteluvalmiudessa. Mies uhkaili tulevansa myös torkkumaan töiden jälkeen eli pari tuntia vois nyt nukkua, sitte evästauko ja uudestaan unikädelle seuraa pitämään. Onneks yhtään ei väsytä.

Oon vähä hätäne, mutta jos sovitaa, että toho aikaa lähetää nii sillo lähetää siihe aikaa. Vitutusta varmaa maximoimassa myös se, että toinen vetelee sikeitä lähes puolille päivin. Vois olla isommatki ongelmat, mutta murrrr.
Ja sitte se, että toinen hoputtaa lähtemää. Okei, vedän nopeeta kamat päälle ja ku oon käsi oven kahvalla nii tää toinen päättää linnottautua vielä vessaan vartiksi. Prkl, jos hoputetaa lähtemää, nii sillo pitää olla sen toisenki valmis lähtemää sillä sekunnilla. Mutta eiiii, iskeekin yhtä äkkiä joku paskahätä!

.... Okei, vedän nopeeta kamat päälle ja ku oon käsi oven kahvalla nii tää toinen päättää linnottautua vielä vessaan vartiksi. Prkl, jos hoputetaa lähtemää, nii sillo pitää olla sen toisenki valmis lähtemää sillä sekunnilla. Mutta eiiii, iskeekin yhtä äkkiä joku paskahätä!

Kroonikkovaippa housuun ja menoksi!

Voi laskiaispulla mikä hypi ees taas päivä taas oli.
Melkeen tekisi mieli olla lähtemättä reenailee mutta mä en usko siihen raksalla failureeen juttuun että patti kasvais.
Ei se kyllä kasva muutenkaan.

Kroonikkovaippa housuun ja menoksi!
Kronari on tuossa tilanteessa aika huono ratkaisu, kun sitten sitä paskanhajua saa hävetä kun tulee omasta miehestä. Yksi hyvä vaihtoehto olisi pujottaa natriumpikosulfaattia ruuan sekaan ja asentaa sulkijalihaksen väliin Flexiseal ulosteenhallintajärjestelmä. Pitää ruikulin kontrollissa ja hajut hallussa.

täydelliseltä esimerkiltä nykyaikaisesta avioliitosta: täysi vitsi

ajattelivatkohan he yhtään mitään mitä alttarilla pappi puhui

https://www.is.fi/viihde/art-2000006000013.html
En usko.

Minä olen antanut ukaasin, että jos kihlat tapahtuu, niin se on lupaus avioliitosta. Eli varataan samointein kirkko. Ei mitään vuosisatojen kihlausta.

Myös avioliitto ennen lapsia. Ei muuten ole menossa järkeä.

öhököhö

Aivo-selkäydinnestenäyteet ovat muuttuneet vihreiksi.

Mutta ei ole varsinaisesti sairas olo.

#lihavaolo, on.

Koska ei ollut juuri #sairasolo, kävin silti gaimilla. MaVe kulki yllättävän keskinkertaisesti.

Nyt melkeen harmittaa kun en lähtenyt reenailee, toisaalta katolle ylös ja alas kiipeilyä koko tämä viikko niin ei nyt välttämättä kaipaa mitään burbeita ja boxihyppyjä kun päivän keskisyke töissäkin varmaan 150 hujakoilla.

Back
Ylös Bottom