Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sulla saattaa olla vialliset kalvot noissa kengissä niinku mullakin oli. En sano että tiedän, mutta pieni epäilys heräsi. Kyllä goretex kalvon kuuluu pitää. Mä kun sain uudet kengät viallisten tilalle (meni takuuna), niin pistin ne testiin heti: kiviä kenkiin ja lavuaariin. Vettä nilkan alkuun asti. Vähän hullulta se tuntu että ei kai nyt tämmöistä pidäkään kestää, kun ei kumisaapas ole, mut sitten toisaalta jos eivät kestä niin mikäs pointti siinä goressa olisi..? Puoli tuntia tjsp taisin pitään täysin siis veden alla nilkkaa myöden. Kengät olivat rutikuivat sisältä tuon jälkeen! Ja onhan ne reissuissa olleet tuntikaupalla enempi ja vähempi kosteana pinnalta ja lätkäköihin astuttu ja satanu päälle. Ovat pitäneet. Niin ja lisäksi olen vielä mehiläisvahalla käsitelly aina ennen reissuja, varsinkin kaikkiin saumakohtiin möhnään sitä oikein reilusti.
Onhan sekin mahdollista, mutta on kyllä niin lutrattu mehiläisvahalla päälle ja pitää nekin vettä ens alkuun. Päivän kun vesisateessa rämpii, niin kyllä ne vaan luovuttaa jossain kohtaa. Ojissa ja lätäköissä pysyy kuivana, jos sen kummosempaa ei ole. Toki, itsellä on Crocksit mukana aina leirikenkinä ja samoin niillä mennään joen ylitykset. Yksi iso ongelma on myös märkä varvikko. Se osuus sääriin ja uittaa aina vettä lahjettapitkin kengälle tai jollain pöksyillä lahjetta pitkin kenkään sisään.

Lavuaaritestillä saa ainakin isomat kalvoviat poissuljettua. Alko kiinnnostamaan itseäkin, mitenhän noi mun kengät nyt muutaman vuoden jälkeen testistä selviäis? Wear and tear ei varmaan kalvoa auta... Täytyypä kokeilla joku päivä.

Pari päivää sitten tuli tehtyä etukyykkyä niin eilisestä asti ollut niska ja lapojen väli niin jumissa että päätä meinaa särkeä. Kuntoilu on ihan persiistä.

Äläs nyt oo taas niin negatiivinen.

Mullakin tosin on vähän valitettavaa. Tämä lisääntyvä valon määrä alkaa taas vähän ahdistaa.

Oon huomannut keväisin samaa "vaivaa" joka toisaalta on jokseenkin ristiriitaista kun tunnen kaamosmasentuneisuutta pimeimpinä aikoina. Mutta sitten kun sitä valoa alkaa tulla ja päivät pidentyä niin ei sekään ole hyvä. :LOL:

Olo välillä vähän sellainen apaattinen ja ahdistunut, helpottuu kuitenkin kun edetään kohti kesää. Kesä onkin ehkä ainoa vuodenaika jolloin on ihan hyvä olla ja jaksaa.

Edellä olevista viesteistä tuli mieleen, @gonzaless , kokeeko vaimo hyötyvänsä kirkasvalolampusta?

Voi kunpa olisi perjantai, vielä olisi viikko harjoittelua sitten pääsenkin palkkalistoille toiseen työpaikkaan koulun ohella. Toinen miellyttävä asia tulevassa paikassa on se että siellä en ole ainoa miespuolinen, saa vähän vastapainoa kun koulun ryhmässä olen ainut miespuolinen ja nykyisessä harjoittelu paikassa olen ainoa miespuolinen.

Ei siis mitenkään mielenosoituksena naisia kohtaan. :whistle: Erilaisia persooniahan kaikki on sukupuolesta riippumatta, mutta ihan hyvää balanssia välillä. :ROFLMAO:

Back
Ylös Bottom