Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, vanhemmilla pari räsyä. Toinen oli alkuun mulla, mutta oli liian seurallinen otus. Mun sairaalajaksojen aikana oli vanhemmilla hoidossa ja tänne sitten jäi. Onpahan kissalla seuraa ja pääsee ulkoilemaan tarhassa.Onko Kajsna tuo Ragdoll?
Mulla oli kaverin katti hoidossa kolme päivää, oli oikein hauska tapaus.
katso liitettä 153129
Yövuoro 1/4 menossa ja yllättävän hyvin jaksaa!
Rytminkääntö yövuoroihin:
- toissapäivänä nukuin 12:30 asti päivällä mentyäni nukkumaan noin puoliltaöin, eli hyvä suunta kohti yörytmiä
- eilen eli perjantain puolella torstaiyötä, valvoin puoli kolmeen asti yöllä ajatuksena nukkua ainakin yhtä pitkään (vähintään klo 11 asti kun nukun ekana yövuoropäivänä, jaksan yleensä hyvin valvoa yön yli aamuun asti)
- no heräsin sitten ennen kymmentä eilen perjantaina päivällä, taas teki unensaanti tepposet... Nyt onneksi ei väsytä yhtään ja jaksanen hyvin valvoa aamuseiskaan vielä
Joo, vanhemmilla pari räsyä. Toinen oli alkuun mulla, mutta oli liian seurallinen otus. Mun sairaalajaksojen aikana oli vanhemmilla hoidossa ja tänne sitten jäi. Onpahan kissalla seuraa ja pääsee ulkoilemaan tarhassa.
On nää varsinaisia otuksia. Aikas laiskanpuoleisia nämä tapaukset. Tämä sohvanvaltaaja osaa pomottaa, koirat pistää kuriin. Ja tarvittaessa käy hiljentämässä mun kissan, jos se ikävissään itkee jonkun perään![]()

Joo, täällä kans kerrotaa millo pitää rapsutella. Kävelevät tai juoksevat eteen, äkkiä kaatuminen selällee ja sit odotellaa rapsutteluaHehe, joo oli veikeä tapaus täälläkin. Ensin puoli päivää mökötti sängyn alla. Sitten alko maaninen kämpän tutkinta, joka huoneen, komeron ja nurkan halus tarkastaa. Sitten alko hengaamaan mun kanssa olohuoneeseen vaihtelevasti. Rapsutettavaks ei tullu kun minä halusin, mut sit kun olin menossa ulos tms. ei oikein mulle sopinut niin tuli jalkaa hankaamaan.
Tossa sen lempimesta, hyvä näkyvyys ulos, telkkariin, muhun sohvalla röhnöttämässä, ruokakipotkin näkyy keittiön puolelta, hyvin valitsi paikkansa, varmaan sekin jonkinlainen kannanotto että oli mun yläpuolella.
katso liitettä 153132
Onko toi se pyöree pekoni? Just kattelin kaupassa, mut päädyin ottaan jonkun Snellmannin kunnon pekonin tms.HK:n gourmet pekoni.
Nolla pistettä.
Mulla on ollut ajatuksena jos nostais painon tuonne 80kg paikkeille mutta siihen saakeli joutuu jo tekemään töitä!Omareita oli, mutta ei raaskinut ostaa koko boksia. Paistopisteellä taas ei ollut mitään munkkia.
Tein temput, eli Shellille ja kaff + tuore paikallinen rinkula, eli munkki.
Jos varmarit ei mahdu jalkaan, niin muutama munkki vähemmän ja jo mahtuu.
Sehän on niin helppoa, että syö vaan enemmän. Eli, syöt vaan enemmän.Mulla on ollut ajatuksena jos nostais painon tuonne 80kg paikkeille mutta siihen saakeli joutuu jo tekemään töitä!
Etenkin kun töissä on nyt joutunut ihan tosissaan painamaan.