Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko Kajsna tuo Ragdoll?
Mulla oli kaverin katti hoidossa kolme päivää, oli oikein hauska tapaus.
IMG_1278.webp

Onko Kajsna tuo Ragdoll?
Mulla oli kaverin katti hoidossa kolme päivää, oli oikein hauska tapaus.
katso liitettä 153129
Joo, vanhemmilla pari räsyä. Toinen oli alkuun mulla, mutta oli liian seurallinen otus. Mun sairaalajaksojen aikana oli vanhemmilla hoidossa ja tänne sitten jäi. Onpahan kissalla seuraa ja pääsee ulkoilemaan tarhassa.
On nää varsinaisia otuksia. Aikas laiskanpuoleisia nämä tapaukset. Tämä sohvanvaltaaja osaa pomottaa, koirat pistää kuriin. Ja tarvittaessa käy hiljentämässä mun kissan, jos se ikävissään itkee jonkun perään :LOL:

Yövuoro 1/4 menossa ja yllättävän hyvin jaksaa!

Rytminkääntö yövuoroihin:
- toissapäivänä nukuin 12:30 asti päivällä mentyäni nukkumaan noin puoliltaöin, eli hyvä suunta kohti yörytmiä
- eilen eli perjantain puolella torstaiyötä, valvoin puoli kolmeen asti yöllä ajatuksena nukkua ainakin yhtä pitkään (vähintään klo 11 asti kun nukun ekana yövuoropäivänä, jaksan yleensä hyvin valvoa yön yli aamuun asti)
- no heräsin sitten ennen kymmentä eilen perjantaina päivällä, taas teki unensaanti tepposet... Nyt onneksi ei väsytä yhtään ja jaksanen hyvin valvoa aamuseiskaan vielä

Mä en tommosia rytminkääntöjä ehi tai edes pysty tehdä. Ekan yön valvominen menee hyvin, vaikka oliski heränny esim. seitsemältä. Eikä toinenkaan mikään mahdoton oo, kun vaan keksii itelleen jotain tekemistä, jos alkaa väsyttää.
Se yövuoron jälkeen nukkuminen vaan meinaa olla vähä hankalaa, kun herää jo näin 11-12 maissa. Tai ainakin tällä kertaa näin.
Siitä oon tyytyväinen, ettei tähän asti oo ollut mitään ongelmaa saada rytmiä käännettyä normaaliksi yövuorojen jälkeen.

Ehkä vähän yliampuva määrä vaatteita viikoksi, mutta menkööt.

pakkaus.webp

Joo, vanhemmilla pari räsyä. Toinen oli alkuun mulla, mutta oli liian seurallinen otus. Mun sairaalajaksojen aikana oli vanhemmilla hoidossa ja tänne sitten jäi. Onpahan kissalla seuraa ja pääsee ulkoilemaan tarhassa.
On nää varsinaisia otuksia. Aikas laiskanpuoleisia nämä tapaukset. Tämä sohvanvaltaaja osaa pomottaa, koirat pistää kuriin. Ja tarvittaessa käy hiljentämässä mun kissan, jos se ikävissään itkee jonkun perään :LOL:

Hehe, joo oli veikeä tapaus täälläkin. Ensin puoli päivää mökötti sängyn alla. Sitten alko maaninen kämpän tutkinta, joka huoneen, komeron ja nurkan halus tarkastaa. Sitten alko hengaamaan mun kanssa olohuoneeseen vaihtelevasti. Rapsutettavaks ei tullu kun minä halusin, mut sit kun olin menossa ulos tms. ei oikein mulle sopinut niin tuli jalkaa hankaamaan.
Tossa sen lempimesta, hyvä näkyvyys ulos, telkkariin, muhun sohvalla röhnöttämässä, ruokakipotkin näkyy keittiön puolelta, hyvin valitsi paikkansa, varmaan sekin jonkinlainen kannanotto että oli mun yläpuolella. :ROFLMAO:
IMG_1325.webp

Hehe, joo oli veikeä tapaus täälläkin. Ensin puoli päivää mökötti sängyn alla. Sitten alko maaninen kämpän tutkinta, joka huoneen, komeron ja nurkan halus tarkastaa. Sitten alko hengaamaan mun kanssa olohuoneeseen vaihtelevasti. Rapsutettavaks ei tullu kun minä halusin, mut sit kun olin menossa ulos tms. ei oikein mulle sopinut niin tuli jalkaa hankaamaan.
Tossa sen lempimesta, hyvä näkyvyys ulos, telkkariin, muhun sohvalla röhnöttämässä, ruokakipotkin näkyy keittiön puolelta, hyvin valitsi paikkansa, varmaan sekin jonkinlainen kannanotto että oli mun yläpuolella. :ROFLMAO:
katso liitettä 153132
Joo, täällä kans kerrotaa millo pitää rapsutella. Kävelevät tai juoksevat eteen, äkkiä kaatuminen selällee ja sit odotellaa rapsuttelua :LOL: Huomionkipeämpi käy tassulla tökkimässä reiteen, jos on sitä mieltä, että kukaan ei huomioi tarpeeksi. Eilen kävi isän huoneessa itkemässä, ku siellä oli radio päällä, mutta ketään ei näkynyt :ROFLMAO:

rrrrajua...

Mä kävin kaupassa ja vakaana aikomuksena ostaa laatikollinen omar munkkeja mutta jo toisen kerran saakeli ei ollut!
Pelkkiä niitä perinteisiä berliininmunkkeja... voi perkele.
Toinen asia, meinasin taas näin kevään tullen vaihtaa varustelekan suomasta ddr tyylistä muodikkaaseen farmarihousuun niin ei ne mahtunut lantion kohdalta! Voiko syyttää että elin olisi kasvanut?

Omareita oli, mutta ei raaskinut ostaa koko boksia. Paistopisteellä taas ei ollut mitään munkkia.

Tein temput, eli Shellille ja kaff + tuore paikallinen rinkula, eli munkki.

Jos varmarit ei mahdu jalkaan, niin muutama munkki vähemmän ja jo mahtuu.

Pitäis alkaa laskeen avaruuden vektoreita.

Motivaatio on nyt hyvin vähäinen, kun vatta aivan täys. Jouduin jopa antamaan pesukomuutille ukaasin, että en kestä allaoloa lainkaan nyt.

Omareita oli, mutta ei raaskinut ostaa koko boksia. Paistopisteellä taas ei ollut mitään munkkia.

Tein temput, eli Shellille ja kaff + tuore paikallinen rinkula, eli munkki.

Jos varmarit ei mahdu jalkaan, niin muutama munkki vähemmän ja jo mahtuu.
Mulla on ollut ajatuksena jos nostais painon tuonne 80kg paikkeille mutta siihen saakeli joutuu jo tekemään töitä!
Etenkin kun töissä on nyt joutunut ihan tosissaan painamaan.

Mulla on ollut ajatuksena jos nostais painon tuonne 80kg paikkeille mutta siihen saakeli joutuu jo tekemään töitä!
Etenkin kun töissä on nyt joutunut ihan tosissaan painamaan.
Sehän on niin helppoa, että syö vaan enemmän. Eli, syöt vaan enemmän.

Pitäis opetella taas pois lounaasta. Oon nyt oppinut tavan, että syön lounaan, koska se irtoaa suhteellisen huokeaan rahaan. Mutta perhana, siitä tulee jo iso määrä kaloreita tähän kiristelyyn pyrkivään tavoitteeseen.

Pitää yrittää taas opetella meneen kahvilla päivälliseen saakka. Siihen kun tottuu jo viikossa ja ei tunne nälkää lainkaan.

hitsi ku päässä on aivosumuinen olo.... bzzzzzz.... Tänään ois illaksi ohjelmaakin, jos vaan pystyis, kykenis ja jaksasi... ei kye, ei pye.
Mutta pitäkee työ haaskaa miunkin puolesta.

Back
Ylös Bottom