Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä tein pitkästä aikaa loton ja haaveilin, että mahdollisen voiton osuessa kohdalle rakennuttaisin vähintään 300 neliön hallin. Osa siitä tulisi lämpimäksi koiratreenihalliksi. Johonkin nurkkaan pieni toimistohuone minulle ja oma sali. Toiseen päätyyn miehelle oma hallitila harrastuksia varten. Paloseinä toki erottamaan väliin. Johonkin keskelle voisi laittaa pienen keittiön, jossa voitaisiin aina välillä törmätä päiväkahvien merkeissä.
Jahas. Kyllä huomaa, että nainen suunnittelemassa. Ainakin puolet suurempi pitäs olla, että nuo kaikki toiminnot sinne saisi. Mielellään triplat.

ja hallin korkeudelle ej ollut lainkaan suunnitelmaa

kai lottovoittajan Miehellä kaivinkone sisälle pitää mahtu: nimittäin yhtä aikaa krazin kanssa

ja hallin korkeudelle ej ollut lainkaan suunnitelmaa

kai lottovoittajan Miehellä kaivinkone sisälle pitää mahtu: nimittäin yhtä aikaa krazin kanssa
Voin kertoa että hallin korkeus on suorassa suhteessa lompakon paksuuteen, toisinsanoen liian korkeaa hallia ei ole olemassakaan.
Korjataan sen verran että esim. 600m2 hallin korotus 4m korkeudesta 6 metriin maksaa ehkä 10te mutta käyttökustannukset kasvaa taas aivan eri suhteessa lähinnä lämmityksessä.

Kaksi tuntia myöhässä ensimmäiseltä lennolta. Jatkolento lähtenyt tunti sitten. Jei.
Sitten vaan känni ja huora tai toisinpäin, ei se ton huonommaksi voi mennä.
Paitti voit olla huoran putsaamana kauheessa darrassa vieraassa maassa mutta toisaalta onpahan kavereille kerrottavaa.

Voin kertoa että hallin korkeus on suorassa suhteessa lompakon paksuuteen, toisinsanoen liian korkeaa hallia ei ole olemassakaan.
Korjataan sen verran että esim. 600m2 hallin korotus 4m korkeudesta 6 metriin maksaa ehkä 10te mutta käyttökustannukset kasvaa taas aivan eri suhteessa lähinnä lämmityksessä.
Eurojaskassa 1+1

Halli: negative

Olen miettinyt, että vielä joku päivä mulle tulee autalli, jossa on ajosiltanostin.
Hintaa jos tälle alkaa laskemaan, niin varmasti tulee halvemmaksi asioida korjaamolla ja katsella kahvikuppi kädessä, kun toset rassaa. Mutta elämä on.
Harrastejuttuihin ei lasketa mitä menee...
Mulla on pelkästään oviaukkojen mitta 20 metriä yhdellä seinällä joten siitä voi miettiä kokoa :)

olen nyt täälä kapakassa #kaurismäki seuraamassa imisiä

havainto: vanhatkin imiset kun istahtaa pöytään; välittömästi taskupuhelin käteen

en ole enää ollenkaan varma pidänkö nykyajasta yhtään

olen nyt täälä kapakassa #kaurismäki seuraamassa imisiä

havainto: vanhatkin imiset kun istahtaa pöytään; välittömästi taskupuhelin käteen

en ole enää ollenkaan varma pidänkö nykyajasta yhtään
Jotenkin tuntuu että moni ihminen heistä on tavalla tai toisella yksinäinen mutta eivät vaan kehtaa ilmaista asiaa tuijottamalla seinää joten tuijottaa puhelinta?

Sitten vaan känni ja huora tai toisinpäin, ei se ton huonommaksi voi mennä.
Paitti voit olla huoran putsaamana kauheessa darrassa vieraassa maassa mutta toisaalta onpahan kavereille kerrottavaa.

Vaihtoehto tuokin. Mutta myöhempi lento, ym hiltonissa ja aamulla junalla (hyiyök) kotipesään.

Jos totta puhutaan niin reissussa mun pahin skenaario on lennolta myöhästymimen.
Eihän se yksin haittaisi kettuakaan mutta jos olet perheen kanssa niin ketutus olsii potenssiin 100

Back
Ylös Bottom