Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Valitan aina että on vaikea löytää sopivia housuja. Tässä kun 3pv istunut luennoilla ikäiseni (ja suht saman mittaisten/painoisten kollegojen) vieressä lentokoneessa ja luennoilla olen löytänyt syyn.

Mun reisi on ehkä 1,5kertaa niin lihava kuin muiden.

^ Onneksi ei ole tuollaisia ongelmia.

Tai reisikin on läski, mutta hyvä vaatemerkki.

Onneks naisille on laajat valikoimat äärivenyviä farkkuja about legginsikankaasta. Silloin kun ei salitrikoot/ulkoiluhousut riitä. Istuvat normifarkut ollut jalassa varmaan viimeks yläasteella.

Jos kokeilisi jotain uutta.

pekoniitti.webp

Minä tein pitkästä aikaa loton ja haaveilin, että mahdollisen voiton osuessa kohdalle rakennuttaisin vähintään 300 neliön hallin. Osa siitä tulisi lämpimäksi koiratreenihalliksi. Johonkin nurkkaan pieni toimistohuone minulle ja oma sali. Toiseen päätyyn miehelle oma hallitila harrastuksia varten. Paloseinä toki erottamaan väliin. Johonkin keskelle voisi laittaa pienen keittiön, jossa voitaisiin aina välillä törmätä päiväkahvien merkeissä.

Back
Ylös Bottom