Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moon ollu kohta 10v. Ei siihen kuole.Mitä kuntit. Meikäläinen on nyt velaton.
Sanot että milloin tahansa voi tulle eteen tilanne jossa joutuu vähän kaivuria operoimaan.Jumaliste, kollega vetää hanketta, jossa maajusseille tarjotaan erilaisia lisäkoulutuksia. Siellä on mm. Kaivinkoneen käyttö -kurssi
Mitenkähän mä saan perusteltua yksikönjohtajalle, että tuo on toimistotyöläiselle aivan välttämätön?![]()
Jumaliste, kollega vetää hanketta, jossa maajusseille tarjotaan erilaisia lisäkoulutuksia. Siellä on mm. Kaivinkoneen käyttö -kurssi
Mitenkähän mä saan perusteltua yksikönjohtajalle, että tuo on toimistotyöläiselle aivan välttämätön?![]()
Et sää siihen mitään kurssia tartte, siihen hommaan synnytään.
Konetta ajetaan kuin naista. Hanikoista kiinni ja sitten aletaan rykimään.
Noo, kun suhteuttaa siihen kuinka hyvin meillä menee noiden naisten kanssa, niin ehkä toi kurssi ois ihan hyvästä![]()
Yks aikuiskouluttaja totesi taannoin, että kaivurin oppii niin, että voi tehä omia hommia, neljässä tunnissa. Ja niin, että se näyttää sivulliselle hyvältä, kahessa viikossa. Pyöräkoneelle samat on 3 kk ja 3 vuotta.Jumaliste, kollega vetää hanketta, jossa maajusseille tarjotaan erilaisia lisäkoulutuksia. Siellä on mm. Kaivinkoneen käyttö -kurssi
Ei näihin hommiin omaa kannata hommata, vaikka sellasesta haaveileekin.
Mut mitähän ne siellä kurssilla opettaa? Onko pelkkää hallintaa vai jotain esimerkkiä mitä pitäis osata tehdäkin? Pelkän hallinnan opettelee suht nopsaa kun vaan hyppää koppiin.
Kotona. Missä hallilla piti olla? Rinkelinmäellä, Pullerin tekonurmella, vai jossain ihammuuaalla?@futhermucker ootko hallilla tai olitko?
Juu, meinasin josko olisit nähnyt ihan livenä. Oli vauhdikasta menoa kuulemma...E. Meinasikko tota Niämisen sekoilua?
Ei oo tällä kaudella vielä kerinny hallille asti.Juu, meinasin josko olisit nähnyt ihan livenä. Oli vauhdikasta menoa kuulemma...
Konetta ajetaan kuin naista.