Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voisin vaan kuvitella että tuolla pientä korvausta vastaan kuolinsyyksi voidaan kirjata ihan mitä maksa vaan haluaa...
Faija sanoi aina että piika ei ole ihminen eikä foortti auto.
Toki saat kuvitella mitä haluat. Lopultahan toi on just sitä rasismia, jota Delgado vastaavasti tuossa edellä harrasti. Voihan silti hyvin olla näin, mistä minä tietäisin. Olisi silti kiva tietää, mistä tää ajattelu on peräisin ja jos olisi jotain faktaa tueksi, niin viisastun minäkin?

Voihan sitä jossitella, noista ei taida luotettavaa tilastoa löytyä. Uutisoitu on ainakin Kreikan leirien oloja ja itsemurhia, mutta ei niitäkään ole pikaisesti vilkaistuna tilastollisesti merkittävää määrää.

Mutta tämä ei nyt varsinaisesti liity asiaan. Alkuperäinen läpändeerushan siis lähti siitä, kun pyysin lähteitä tuhansiin vuosittaisiin itsareihin arabien kodinhoitajien keskuudessa.

No voihan sitä olettaa etteivät Saudit omiin tilastoihinsa laske ulkomaalaisten työläisten tekemiä itsemurhia ja miksi laskisivatkaan,siellähän itsemurhahan on rikos pitäs tehä kai töitä ja tutkimuksia.Ehkä ne luvut löytyy työläisiä sinne lähettävien maiden tilastoista,tai sit ne sieltäkin siivotaan pois jottei nouse meteliä.

No voihan sitä olettaa etteivät Saudit omiin tilastoihinsa laske ulkomaalaisten työläisten tekemiä itsemurhia ja miksi laskisivatkaan,siellähän itsemurhahan on rikos pitäs tehä kai töitä ja tutkimuksia.Ehkä ne luvut löytyy työläisiä sinne lähettävien maiden tilastoista,tai sit ne sieltäkin siivotaan pois jottei nouse meteliä.
Sama juttu murhien kanssa, olen käsittänyt että tuolla ei pidetä noita orjan asemassa olevia vierastyöläisiä ihmisinä ja poliisi mieluummin lakaisee jutut maton alle.

Mitenköhän muuten rankaisevat onnistuneesta itsemurhasta, jos se on rikos :hyper: Onkohan muuten yrityskin? Ei varmaan kannusta viemään ainakaan itsaria yrittänyttä silloin sairaalaan...

Ilmeisesti tosiaan islamissa itsari on pahemmanlaatuinen synti. Tuottaakohan paljonkin häpeää perheelle ja suvulle, jos vesa päätyy hirttämään itsensä? Suvun vesa, ei mikään Vesa.

Edelleen, kaikki noi esitetyt mutuilut ("voihan olla", "olen käsittänyt" jne.) voi olla tottakin, mutta jos ne ei perustu kuin Esson baarin Veijon faijan työkaverin tunteman kodinhoitajan kertomukseen tai propagandauutisiin, ei niillä oikein ole painoarvoa.

Osassa kulttuureista on piirteitä, joita ei toisissa kulttuureissa ymmärretä, eikä tämän takia kovin erilaisia kulttuureja tulisi lyöttää yhteen. Ääriaineita mistään uskonnosta tai ideologiasta ei tulisi päästää ihmisten ilmoille, vaan antaa käydä ristiretkensä tai jihadinsa ihan itsekseen.

Elämässä pitää olla vaihtelua, minä käänsin kylkeä.

Vakavuudella olen vain laiska, niin sanottu elämäntaparemontti olisi paikallaan mutta ajatus on helpompi kuin toteutus.

Älä vaan heitä pois.

Voit vielä tarvita, joskus!
Tuo toisaalta ihan totta...ja toisaalta alkaa kasaantua kaikkea epämääräistä roinaa.

Joskus kotipaikalla siivottiin vähän hallin nurkkia niin löytyi esim yksi Perkinsin lohko.

Faija poikkes ja toi mulle neljän ja puolen metrin niveltikkaat! Kuutisen vuotta olen ollut omakotitaloasuja ja nyt ekaa kertaa omistan tikkaat.
Oli ilmeisest kuullut ku päivittelin sitä ettei ole tikkaita ja pitäis päästä välikatolle teippaamaan aluskatetta. Kuntokartotukseen tuli maininta että joku kulma vähän repsottaa.

Back
Ylös Bottom