Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jahas. Juuri näin. Palvelu kymppi, mutta työnjäljeltä vaadin varmaan liikoja. Taas.

Kävin terotuttaan luistimet. Ei vaan edes mun sunnuntain luisteluun tarkotetuissa hokkareissa kuulu olla mitään jälkeä liukupinnalla. Ei vaan kuulu. Niiden pitää olla kiiltävät.

Nämähän on kun traktorin renkaat kuvioltaan. Taas asia, mikä pitää opetella itse, kun muut ei osaa edes rahaa vastaan.
IMG_20190119_224240.webp

Viikko meni huonosti, eli rumasti sanottuna vituiks.

Minkä takia puhutaan että menee päin vittua kun jokin asia menee huonosti? Kuka sen keksi?

Ois sitä voinut pidempäänkin nukkua...
Edelliseen viitaten niin itse miellän hyväksi asiaksi jos ainakin eräs juttu menis päin vittua :LOL:
Ja onhan se savolainen supersankari myös eli vituiksmän

On aina riski:pitää hullua jännityksessä.

Piti panna: maaten.

Mutta asiaan. :kakka: veressä tekee ihmisapinan kovin sairaaksi akuutisti joka tilanne on kohtuudella hoiteltavissa antiloopeilla.

Veri :kakka::ssa on taas joko lähes harmitonta, esim pukamien vuotoa. Tai sitten ensimmäinen eka oire suolisyövästä, tämä veri voi olla ihan mikroskoopista, jos on ihan näkyvää niin veri on punaista. Veri voi päätyä kakkendaalin sekaan myös vaikka vuotavasta mahahaavasta, tosin silloin kyllä yleensä huomaa jotain olevan pielessä, koska ruuan: sulatuskanavan läpi kulkenut veri saa aikaan aika ikimuistoisen hajuisen ja suht juoksevan gaggan. Tosin riittävän hitaasti tämänkin tapahtuessa ensimäiset oireet voi tulla kun hb on luokkaa 20.

Viikko meni huonosti, eli rumasti sanottuna vituiks.

Minkä takia puhutaan että menee päin vittua kun jokin asia menee huonosti? Kuka sen keksi?

Voi olla ettei se ollut niin autuasta enne muinoin.

1482bcd5246026f7392d55b862adc208.jpg

"Nyt pojat on aika laittaa naamat päin vittua."

Tämän päivän hygienialla mulla ainakin koko ajan viikset päin vaimon vittua sillon kun skidit nukkumassa tai poissa. Luotto on kova ettei siellä oo muut ollu munineen. Eikä toinen ole vastaan pannut. Tai on. Riippuu miten ymmärtää mut koskaan ei roiku.

yläkerrassa pitää majaa askeläänten perusteella n.200kg painava henkilö, samassa tai jossain muussa lähiasunnossa kuulovammainen koska minäkin kuulen hänen telkan ja radion betoniseinien läpi.
Onneksi nuo äänet on vain päivisin niin ei haittaa.

Back
Ylös Bottom