Kannattaa vaihtaa autoa, ennenkuin tulee katsastusikään.
Olen vähän huono vaihtamaan autoa. Jos nyt 20 vuoden aikana on autot nro 4&5 ajossa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaa vaihtaa autoa, ennenkuin tulee katsastusikään.
Jotenkin tämä auton katsastaminen ärsyttää aina yhtä paljon.
Toinen hiihtolenkki takana. Sama reitti, tällä kertaa riemuna ajamattomat ladut. Hyvä saada vähän haastetta tähän hommaan!
Ei siinä kerkeä ketää mätkiä ku yrittää pysyä mummojen ja pappojen tieltä poissa!Saadaankohan tästäkin keikasta lukea keltaisesta lehdistöstä?
#laturaivo
KutenIhan jännittää mitä huikeita toimia on luvassa näiden Olulun tapahtumien johdosta kun eduskuntaryhmät tänään kokoontuu pohtimaan tilannetta.
Voin kertoa; ei mitään.
Toivottavasti ei.Saisko sen sillai et aina kun pakkikselle tulee viesti niin luuri kilahtaa?
Kanarialle kai tässä lähtee, mutta ei osaa päättää minkälainen reissu.
Toivottavasti ei.
Mä tuntisin itteni mieluummin hyväksikäytetyksi, sillee hyvällä tavalla.Tykkäykset ja vastaukset sydäminä alotusnäytölle. Sais tuntea itsensä hyväksytyksi.
Toisaalta, työnteko häiritsisi ikävästi noita jaloja harrastuksia.En saanut erästä työpaikkaa. Ehkä käsipainoilla bodaaminen, saunominen ja suihkussa käyminen ei olleet toivottavia harrastuksia.
Noin ikkäästi, juuri kun olin päässyt puhumasta siitä loukkaantumisriskistä niin selkä pamahti ihan kunnolla kyykkyä lämmitellessä. Ai jestas että tekee nannaa.
Hullu.Toinen hiihtolenkki takana. Sama reitti, tällä kertaa riemuna ajamattomat ladut. Hyvä saada vähän haastetta tähän hommaan!