Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vanhempien luota nappasin Seinäjoelle tyynyn ja peiton varuiks matkaan. Onneksi oli ihan hyvä sänky siellä.Hullun hommaa. Minulla on monesti tyyny reissussa mukana.![]()
Johan kuulostaa reissaamiselle, kun mukana tyyny ja peitto sitten vielä ostellaan matkanvarrella patja.Vanhempien luota nappasin Seinäjoelle tyynyn ja peiton varuiks matkaan. Onneksi oli ihan hyvä sänky siellä.
Vaasassa jouduin ostamaan lattialle patjan, että pysty nukkumaan. Sänky oli niin venkula, että ei siinä meinannu pysyä mitenkään yön yli. Vähänkään kun liikahti nii meinas tippua lattialle.
Patja piti ostaa onneksi aikaisemmin eri reissulla. Nyt pärjäs peitolla ja tyynyllä. Oma peitto oli tarpeen, alkuun kämppä niin kylmä, että sai nukkua parilla peitollaJohan kuulostaa reissaamiselle, kun mukana tyyny ja peitto sitten vielä ostellaan matkanvarrella patja.
Ymmärrän, jos oma sänky houkuttaa.
Piti hetki googlettaa oikein, että onko taas joku uusi sharktank huijaus ja olihan se.
Minä jo ehdin ajatella, että loppuuko nälkäkausi tähän. Mutta ei, edelleen joutuu kevään kituuttaan nälässä.Nää on hauskoja![]()
Polynomi, polynomi, polynomi...
Onkohan minusta kuoriutumassa matemaatikko. Mukavaa toisaalta, kun aihe josta ei voi väitellä ja näköjään hyvällä motivaatiolla voi jopa amiskin oppia jotain.
Oikeesti aivan puosta.
Meneehän se kovaa ja korkealta. Mutta pakko koittaa tajuta, kun taitaa olla vielä aika lasten leikkiä tulevien laskujen kanssa.Hyi saatana kun tuli ihan puistatuksia. Harva asia mennyt niin kovaa ja korkeelta yli minun ymmärryksen kuin yliopiston matikka. Paitsi kielet myös. Ja kaikki muutkin humanistiset tieteet.
Pitääpä vilkaista. Kiitos linkeistä!
Mutta on se tullut kyllä huomattua, että osittain ne "jotkai eivät välitä" tai juuri osaavat manipuloida muita ympärillä, pärjäävät yleensäkin työrintamalla. Toki muut huomioon tunnetasolla ottava voi myös pärjätä, mutta vahvemmilla taistossa ovat juuri nuo mainitsemasi "psykopaatit".