Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

mjahas... kahta koutsin, esittelin salilaitteita ja opastin muunmuassa perse- ja tissiliikkeissä.
Päivä pulkassa. Jos vaikka ruokaa.

Jos sitä kävisi köyttämässä kytkinpolkimen ylä-asentoon, ei tarttis aamulla lähteä töihin. Ei perkele taas innosta yhtään, ei mikään. Mikä lie talvi evvk-masennustila. Lähen maate.

Kiukkuisen uupuneena kun saavuin kotiin, vaimo vaati kikkelöintiä sohvalla! Voitteko käsittää. No sittenhän kikkelöin, kahdesti. Kyllähän tuo yksi onneton siitä niin mahdottomasti piti, että teki siitä laulunkin:

"Sulla on kivaa, mulla on kivaa, kikkelöintikivaa!"

Olen aika varma että kaikki toivo on menetetty. Nyt hyvää yötä.

Ei nyt kamalan pitkälle talvee päästy kun alkaa jo vituttamaan toi tuuli ja kylnyys. Stadin talvi on vielä talven irvikuva, loskaa, paskaa ja hitaita kuskeja.

Eilen aikaseen aamulla ajelin Treen kautta Vantaalle. Keli oli mitä oli, mutta hyvin pääsi liikkumaan. Hyvinkäälle asti. Sen jälkeen jengi ajoi kuuttakymppiä motarilla sen takia, että vähän tuuli puhalsi lunta! Vittu.

Eilen aikaseen aamulla ajelin Treen kautta Vantaalle. Keli oli mitä oli, mutta hyvin pääsi liikkumaan. Hyvinkäälle asti. Sen jälkeen jengi ajoi kuuttakymppiä motarilla sen takia, että vähän tuuli puhalsi lunta! Vittu.
Joo, ei voi ymmärtää stadissa, jossa yleensä osataan ajaa sujuvasti, niin vähän lunta tulee, niin kaikki muuttuu kädettömiksi eläkeläisiksi.

Kerroinko jo, että sain joululahjaksi aktiivimallirannekkeen? Olen sitä tässä erilaisissa tilanteissa testaillut ja tutkaillut sen tuottamaa dataa. Laitoin tietystikin melkein ensimmäiseksi miehen hoitelemaan mut ja aktiivimallirannekkeen mittamaan suoritusta. Tulokset olivat osittain hämmentäviä. Rannekkeen mukaan olin nimittäin tuona aikana kävellyt 300 metriä - voin melkoisella varmuudella sanoa tämän olevan virheellistä dataa. Yhdessä kohtaa myös sykkeeni oli laskenut niin alas, että käytännössä mulla ei ole koskaan, milloinkaan sellaisia sykelukuja. Waaat?

Tuosta sukeltajamainoksesta tuli Mieleen claccinen lausahdus:

"Don’t let this distract you from the fact that you can’t spell “advertisements” without semen between the tits."

Kanelipullan makuinen prode aamupalassa ei ollut ollenkaan pöllömpi.

Back
Ylös Bottom