Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos minä olisin @Mike, poistaisin tuon tykkäys ominaisuuden tason ylläpitämiseksi. Se provosoi tykkäyksistä tykkääviä kirjottamaan samaan tyyliin joka ketjussa, koska se toimii. Ei välttämättä mitään asiaa. Helpoin tapa on vain kerätä tutkittua faktaa tukemaan omia viestejä, sillä kerätään tykkäyksiä. Noi provosoi sitten taas kaltaisiani juntteja heittämään kokemuksia. Off topicit on varmasti lisääntynyt sen napin myötä. Aina ei kannata seurata valtavirtaa ja antaa peukunnälkäisten mennä instaan tai muuhun höpömaailmaan.

Öitä

No, Mike pyörittää tätä foorumia niin kuin haluaa ja parhaaksi kokee. Itelle aika se ja sama onko peukutusmahdollisuus täällä vai ei.
Voin peukutella muutenkin ihan tarpeeksi.

Jos minä olisin @Mike, poistaisin tuon tykkäys ominaisuuden tason ylläpitämiseksi. Se provosoi tykkäyksistä tykkääviä kirjottamaan samaan tyyliin joka ketjussa, koska se toimii. Ei välttämättä mitään asiaa. Helpoin tapa on vain kerätä tutkittua faktaa tukemaan omia viestejä, sillä kerätään tykkäyksiä. Noi provosoi sitten taas kaltaisiani juntteja heittämään kokemuksia. Off topicit on varmasti lisääntynyt sen napin myötä. Aina ei kannata seurata valtavirtaa ja antaa peukunnälkäisten mennä instaan tai muuhun höpömaailmaan.

Öitä
...oli ihan pakko tykätä tästä jo ihan tykkäämisen takia. Lisää tälläistä!

Jos minä olisin @Mike, poistaisin tuon tykkäys ominaisuuden tason ylläpitämiseksi. Se provosoi tykkäyksistä tykkääviä kirjottamaan samaan tyyliin joka ketjussa, koska se toimii. Ei välttämättä mitään asiaa. Helpoin tapa on vain kerätä tutkittua faktaa tukemaan omia viestejä, sillä kerätään tykkäyksiä.

Mitä ihimeen filososiaa on mietitty illan pimennossa. Tykkäyksiä kerätään tisseillä.

Öitä

Eikös jossain ketjussa joku ehdottanut en tykkää nappia, se kompensoisi. Sitä joku taisi ehdottaa nettitrollaajien kitkemiseksi viesti poistuisi jos saa tarpeeksi dislikeä? Eihän minulla olis täällä kyllä yhtään viestiä sitten. :LOL:

Nyt offtopicissakin useaan toistettu aamutoimenpide kakkaamisen lisäksi #kahvi

Eikös jossain ketjussa joku ehdottanut en tykkää nappia, se kompensoisi. Sitä joku taisi ehdottaa näiden nettitrollaajien kitkemiseksi viesti poistuisi jos saa tarpeeksi dislikeä? Eihän minulla olis täällä kyllä yhtään viestiä sitten. :LOL:

Nyt offtopicissakin useaan toistettu aamutoimenpide kakkaamisen lisäksi #kahvi
Helpoin ratkaisu kun poistetaan koko foorumin kaikki viestit kerralla, on tasapuolista kaikille.

Kelpais. Ennen maaliskuun loppua ois kaksi viikon pätkää, mitkä vois hengähtää tai sitten mennä töihin. On tässä taas ongelmat, kun ei tiedä mitä tekis.

Valmistumisen jälkeen ehtii kyllä töitä tekemään. Suos koht loma.

Valmistumisen jälkeen ehtii kyllä töitä tekemään. Suos koht loma.

kyllä: valmistumisen jälkn 16v putkeen

aivan liian pitkä aika

muistakaa radiosuomi: PekkaLaine

Tuota minäkin tässä pohdin.

Kuuntele vanhoja setiä. Ja pidä lomaa.

Elä pohdi vaan tee. Lomattomuus ajaa ihmisen aivan kahjoksi, terveisin: kokemus. Neljä vuotta ja 5pv vapaita, niin alkoi vähän vanne kiristää.

Mulla ei menny tokikaan kuin pari vuotta valmistumisen jälkeen ensimäiseen lomaan, mutta... hyi saatana. e: jos siis lasketaan kun sai alkaa tekemään töitä muodossa tai toisessa, niin viimeisenä parina opiskeluvuotena ei tietenkään mitään lomia pidetty

Nykyinen tavoite on maksimoida lomien määrä.

Back
Ylös Bottom