Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kevyt kaaos "töissä". Onneksi viikonloppu, niin maanantaille ehtii kehittyä uusi kaaos.

Ajokelikin mukava. Näkyvyys kehno, mutta oikealla tiellä nähtävästi pysynyt.

Aappena se heilui eilen illalla salille valmentelemaan kun päivä oli toimistolla pulkassa. Silloin uudistuneessa Steel Bodyssa (jonne uuemman kerran maanantaina) ja tännään toimistohommista valuin sitten Ratinan stadionin kuntosalille sekä koutsimaan että jumppaamaan itte. Kyä mie vuaan oon niin nätti, reps. IMG_20181228_135151 (2).webp

Ihanaa saada olla rauhassa hetken kotona ilman kiirettä ja siivota. Imuroitsimisen jätän kyllä suosiolla meidän imuroivalle osapuolelle, eiköhän nuo kissanhiekat lattialla ala häiritä itsekutakin viikonlopun aikana.

Ihme höpöööööötttäjiä.

Iski eilen illalla masennus, jota sitten hoidettiin ahmimisella. Meni muunmuassa:

- 1600g kanankoipia
- litra hedelmäpommi jugurttia
- 520g Aino mansikkapulla jäätelöä
- rasia valkosipuliöljyttyjä leivänpalasia
- kaksi kaljaa

Ei muuten tarvitse syödä tänään.
Sama tilanne tänään. Meni karkkia säkki ja puolrasiaa suklaatia. Kalkkunan rintafileestä ole ko suikale jäljellä. Kaljaakin piti äsken kipittää hakeen. Tietysti puurot ja prodelitkut päälle.

Kyllähän siinä niin kävi, ettei tänäänkään ollut se joulunajan holiton päivä. Josko sunnuntaina sitten.

Mutta, olin tänään ahkera ja vaihdoin toiseen kiesiin etuiskarit, koiranluut ja iskarin yläpään laakerit. Loppuu kolinat saatana.

Kyllähän siinä niin kävi, ettei tänäänkään ollut se joulunajan holiton päivä. Josko sunnuntaina sitten.

Mutta, olin tänään ahkera ja vaihdoin toiseen kiesiin etuiskarit, koiranluut ja iskarin yläpään laakerit. Loppuu kolinat saatana.
pösö..otan osaa. (varaosaliikkeestä)

Back
Ylös Bottom