Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Erittäin hyvvee päevvee Teillekin jokaiselle!!!!

WIN_20181226_13_19_00_Pro (2).webp

En löytänyt kuin ikivanhoja uniketjuja, joten kerron tänne. Näin viime yönä unta, että olin aika viimeisillään raskaana ja @jsjarvn oli lähdössä mun ja mun kollegan kanssa yövuoroon samalla kyydillä. Työpaikka sijaitsi jossain Sodankylän tienoilla ja liikkeelle lähdettiin Torniosta. Olin vähän paniikissa, että olin tullut tupakoineeksi koko raskausajan.

Samana yönä näin toista unta, että harrastin seksiä yhden tutun, nuoren voimailijan kanssa. En tiedä, onko pakkiksella, mutta jos on niin terkkuja. :whistle: Otetaan joskus uusiksi. :nolo:

Voi vidu ku ihmiset perseilee salilla. Aattona järkkäsin kaikki kiekot salilla täydellisesti paikoilleen ja nyt oli jo kaikki päin persettä. Treenin aikana taukojumppana järkkäilin taas niin sen kahden tunnin aikana jouduin about 20 kiekkoa laittamaan edelleen uudelleen ku sillä aikaa ihmiset oli ehtiny perseillä ku selkäni käänsin. Saatanan salitonttuhomot.

Kaikki frendit lähteny jo joulun vietosta pois ja yksinää jäin tänne paikkakunnalle. Sen kunniaks jos repäisis ja lähtis yksinää tänää baarii ku on vapaata vielä viikon verran.

En kyll tiiä mitä siitäkään tulee..

Back
Ylös Bottom