Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jep.

Kyllä tässä väkisin miettii niitä jouluja kun on ollut tyttöystävä niin on voinut vierailla joulun alla eri paikoissa. Nyt tänä jouluna yksinään vahempien kanssa nii onhan tää vähän ankeeta, ite toivoisin enemmän toimintaa jouluun. Katotaan mikä tilanne ensi jouluna :whistle:

Loppuviikosta takaisin pk-seudulle.

Jouluja!

Nyt on joulun paras hetki. On kupuravittu ja suurin osa jengistä lähti hautuumaille. Itse jäin vahtimaan ettei koirat syö kinkkua ja lysähdin sohvalle. Taidan heittää kaks karvasta yhteen eli silmäluomet.

Meillä syödään vasta n. tunnin päästä. Jokohan sitä olis niin aikuinen, että osais syödä sillain sopivasti.

Taas silmät syö enemmän kun napa vetää. Renniee ja Laxoberonia jälkkäriks.

Gymillä käyty vetämässä joulupumppi, safkat syöty ja seuraavaksi lähden tutustumaan ihmiskehon anatomiaan paljon syvällisemmin. Vaimoke on sillä välin shoppailemassa. :barefoot:

Hyvää joulua lentokentältä.

20181224_171200.webp

Mä muuten luulen että naapurini eivät arvosta nyt lainkaan tätä Jääkärimarssin harjoittelua kazoolla. Lasketaankohan se joulurauhan rikkomiseksi?

Tämä ketju taitaakin olla aktiivisin näin joulun alla. Tänä jouluna oonkin sitten ilman lapsia kun sovittiin, että menevät äitinsä kanssa mummolaan jossa onkin sitten helkkaristi porukkaa. Kinkkuja ei jaksanut ostella tänän jouluna tms jouluruokaa vaan perus hyvää safkaa samalla kaavalla...sitten vähän olutta ja leffoa/sarjoja niin siinä se hujahtaa..

Laitan vielä tähän pätkän missä kävin lasten kanssa metsässä soittelemassa omaa versiota tunnetuista joululauluista :oujee:

View: https://www.youtube.com/watch?v=N-1hBGf26Zw

Kyllä nyt @Heatseeker iä onnisti, ja kaikkia muitakin, annan nimittäin teille tänään toistamiseen musiikin lahjan! Nauttikaa kansallishenkisistä sävelistä!

Nyt lienee myös paras lakata kiusaamasta naapureita, ovat luultavasti nimittäin jo aika täynnä Jääkärimarssia sekä Imperial Marchia.

Vittu tää on ihan paras:ROFLMAO:

Back
Ylös Bottom