Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Otan osaa.

Kiitos. Jos nyt saisi toisen valinnan 20 vuotta, myöhemmin, niin rehellisesti sanottuna harkitsisin paremmin ja ryhtyisin ennemmin vaikka oloneuvokseksi, valtakunnanjohtajaksi, lottovoittajaksi tai rosvopäälliköksi.

Koneinsinööristä tulee nykyään mieleen ihan jotain muuta kuin varsinaisesti se ammatti.

Sitten, kun tänne alkaa kohta koneinsinöörien perässä tulvia kone-DI:tä, niin ei auta kuin vetää v*u päähänsä ja muuttaa erakoksi Lapin erämaahan ettei tule sekoitetuksi niihin.

Kukin valitsee niinkuin parhaaksi näkee, ite teen käsin työni, en voi kuvitellakkaan mitään muuta. Alaa olen vaihtanut monta kertaa ja varmasti tulen viel vaihtamaan. Olishan se hieno kokeilla jotain korkeempaakin asemaa, mut tuskin jaksaisin opiskella yhtään mitään.

mut tuskin jaksaisin opiskella yhtään mitään.

Opiskelu on parhaimmillaan kivaa. Minä olen jo kelaillut, että jos pää ei lahoa ennen aikojaan, niin vaikka eläkeiän harrastuksena voisin vielä joskus lukea itseni sisään yliopistolle lukemaan sukupuolentutkimusta tai jotain muuta paskaa vain mennäkseni hengailemaan luennoille Uuno Turhapuro-verkkohihattomassa ja kirjoittelemaan esseitä ja harjoitustöitä sovinistisesta näkökulmasta.

DIPLOMI-INSINÖÖRI!!!! Saatana, älä vähättele minua!!!!

On äärettömän pieni mahdollisuus, että inssi osaa jotain käytännön hommia kuten kynän teroitamisen tai betoniraudoituksen. Dippainssillä peli on menetetty alkuunsa, silloin paukut on pistettävä keskijohtoon aka käsien heilutteluun.

Terveisin softainssi.

Tunnin kuluttua lähtis kyyti kohti kotia. Onneksi saa lentää B-luokassa, voi ehkä saada vähän nukuttuakin.

Lentokentällä on asiallinen tuuletin.

15456138180991896885294625353611.webp

näemma on...

mie se tuaas oon herreillä yöllä ku en suaa nukutuksi... ja ööh kröhöm, kelle tulloo yllätyksenä että editoin videoita, lataan niitä nettiin, ja bloggaan?

Mhjuu.... hyvee Jouluva kaikille!

Huomenta. Ihan normaali maanantaipäivä. Töihin. Ainut mistä eroaa normiarjesta, että kaksi vapaapäivää edessä. Jee.

Piti tarkistaa etten lähettäny edellistä viestiä kahesti ku en ollu näemmä painanu "post reply"-painiketta. :D

Back
Ylös Bottom