Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Salille selvitty, täällä joku oman elämänsä drunken kung fu - master vääntää ja minä ihmettelen. Penkkailun päätteeksi haen kyllä pitsan ja saunasiiderin, koska nyt on vittu loma.

Tilanteen vaatimana

plmffpcw.jpg

Käyttääkö kukaan mobiilissa Firefoxia? Mulla kaikki addonit pois ja podcast aina lähtee pyörii kun päivitän sivua.

Muilla samaa?

Niin ja siis en näe etes mitään ruutua mistä sen saa pois. Kun pakotti työpöytänäkymään, niin tuli twichin ruutu esiin. Mobiilissa jatkuva pakkokuuntelu.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Käyttääkö kukaan mobiilissa Firefoxia? Mulla kaikki addonit pois ja podcast aina lähtee pyörii kun päivitän sivua.

Muilla samaa?

Niin ja siis en näe etes mitään ruutua mistä sen saa pois. Kun pakotti työpöytänäkymään, niin tuli twichin ruutu esiin. Mobiilissa jatkuva pakkokuuntelu.

Ei mobiilissa mutta Firefoxilla kyllä se tosiaan tekee kaikkea outoa ja jää huutelemaan tonne taakke.
Tai siis jäi.

On kyllä persiistä. Tai no, saa siinä varmaan lisää kuuntelijoita numeroina, mutta liekö moni pakotettu, kuten itse.

Pitää vähän ihmetellä.Likö AdGuard poistaisi, kun mainoksiin ainakin vaikuttaa miellyttävästi, jos on päällä. Pitää koittaa.

Edit, ai niin. Eihän sitä nyt voi edes testailla, kun ei lähetystä ole.

nättiä musiikkia tänne linkitetty... duumipeikot ne askeltaa kun duumi raikaa... rallallaaaa...

Noin, sinne puserrettu penkki- ja vetopäivä. Matkaevääksi Bulmers ja Gin 5,5% sekä kebab rannareilla. Kyllä tästä vielä saunan jälkeen saadaan lomatunnelma! :barefoot:

https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/tiede-tekniikka/artikkeli-1.351230

"Jos vanhan kansan tietoa on uskominen, munan voi saada pystyyn myös syys- ja kevätpäivän tasauksen aikaan. Asiaa ei tosin ole tieteellisesti todistettu."
Ajjumalauta pistää ärsyttään artikkelin virheellisyys. Talvipäivänseisaus on kotimaassamme 23.12.2018 klo 00.23.

Ei kuten artikkelissa todetaan, että klo 22.23. Sillon ei varmana seiso muna. Missään.

Greenwichin aikaa toki 22.23, mutta sitä ei artikkelissa mainita.

Moniko nyt yrittää kotimaamme aikaa klo 22.23 seisottaa munaansa ja vielä turhaan.

Suatana ku tulin kipeeksi lähes heti ku töihin pääsi. Kuume nousi äkkiä ja olin tehä virheitä töissä. Loppupäivä onki menny sängyn pohjilla ku töistä lähin.

Mulle tuli tästä maaseudun tulevaisuudesta ja kummallisesta artikkelista mutkan kautta mieleen muisto, kun muutin ekaan omaan kämppään ja sinne sitten tuli todella pitkään vanhan asukkaan lehtitilaus "Meän Tornionlaakso". Huvikseni sitten silmäilin lehteä ja hämmennyin, kun siellä kerrottiin ilmeisesti Tornionlaaksossa tai lähellä käytävästä poikkinainnista. En muista siitä muuta kuin että kyseessä oli jokin kilpailu ja siitä puhuttiin useammassakin lehdessä eli kyseessä oli jokin isonkin mittakaavan naimiskilpailu. Sanomattakin selvää, että tämän jälkeen olen suhtautunut hiukan epäluuloisesti Tornionlaaksolaisiin.

Back
Ylös Bottom