Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Laskin viime viikolla, että minun sydämmeni lyö tässä taloudessa sellaisen miljaarti kertaa enemmän ennen kuin kupsahdan.

Ihmekään kun naisväki elää pidempään.

Edit, ja oma sykkeeni on ihan normaali. Toista se olisi, jos oikeasti urheilisi.

Iltapalaksi:
2018-12-18 22.28.04.webp

Sinne män puolet suklaalevystä. Leposyke n.70. Piti alkaa ihmettelemään onko mussa jotain vialla kun kaveri kysyi mitä oikein teen siellä kun mulla keskisyke on 130 ja max 174.. Vastasin että treenata.(y) No suht samoja lukuja toi kello näyttäny aina jumpalla, tiedä sitten. Olo on ainakin ihan jees.
...sul on jumpalla samat sykkeet ku mulla säbässä. Ja menen melko kovaa siellä! Puntilla syke ei nouse yli sadan juurikaan koskaan.

No aika löysä treeni olis kyllä itellä jos syke tossa satkussa pitäis pysyä, luulisin. (n) Fillarilla 10min alkulämmöt, siinä syke pyörii 130 tienoilla.

Nyt sumppia.

Kylläpä eilen kävi piuhat hitaalla, alkaa matematiikka muistua mieleen mutta olisi ihan hyvä lukea rauhassa mitä kysytään helpottaisi laskutoimituksen oikein laskemisessa. :whistle:

Muuten olen yllättänyt itseni.

...sul on jumpalla samat sykkeet ku mulla säbässä. Ja menen melko kovaa siellä! Puntilla syke ei nouse yli sadan juurikaan koskaan.

No aika löysä treeni olis kyllä itellä jos syke tossa satkussa pitäis pysyä, luulisin. (n) Fillarilla 10min alkulämmöt, siinä syke pyörii 130 tienoilla.

Nyt sumppia.
Ja toisinpäin, mulla vetelee kyllä sykkeet tapissa kovissa mave- ja kyykkysarjoissa, mutta mä vedänkin aika kovaa siellä. Säbämiesten punttireenit nyt tiedetään :ROFLMAO:
Mutta ihan tosissaan, jos ei raskaissa moninivelliikkeissä sykkeet nouse kunnolla, vedetään kyllä melkosta mummutreeniä.

ennätykseni, NAURETTAVILLApunnuksilla: rinnallevetoa pelkällä tangolla, syke suorituksen jälkeen 196

tästä on aikaa yli 15v,sanotaanko20, ei enää varmaan etes noin pumppu toimisi

Ukko oli saanu kuuden kilon kinkun töistä lahjaksi, vinkkejä sulatukseen ja paistamiseen liittyen? :)

No kuntit? Paljonko? Itse en mielelläni maksaisi mitään... Mutta jos pakko olisi, panostaisin hinta/laatusuhteeseen. Ehkä ottaisin indeksiin sidotulla vaihtelevalla hinnalla.

https://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/a/dafeadd6-daba-400c-9360-b1bfaa5e156a

Vaalisitko kotimaista? Yleensä oon kotimaisuuden puolella, mutta hinta/laatusuhde näissä totaalisen paska. Ei kannata edes harkita. Mut ei myöskään kovin kaukaa tuotua, näissä hinta halpa mutta laatu yhtä paska.

Back
Ylös Bottom